Kultainen suihku

  • Viestiketjun aloittaja Nolo
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";29095666]kyse ei oo siitä et olis miehenkipeä. miks itse olet niin tiukkapipoinen ettet mitään uutta uskalla koskaan kokeilla?[/QUOTE]

Jos se on tiukkapipoisuutta että en suostu tekemään mitään sellaista, mikä tuntuu epämiellyttävältä tai suorastaan pahalta, olkoon sitten niin.
 
viikottain
Eihän tässä mitään outoa ole. Leikkiä ja kivaa semmoista. Viimeksi lennätin paineella pitkää suihkua suoraan vaimon avonaiseen ... Sain itsekin hieman roiskivampaa suihkua huojuvalle ...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29095669]Jos se on tiukkapipoisuutta että en suostu tekemään mitään sellaista, mikä tuntuu epämiellyttävältä tai suorastaan pahalta, olkoon sitten niin.[/QUOTE]

no tunnut olevan kovin ahdasmielinen kun sun mielestä kukaan muukaan ei voi sellaista kokeilla mistä et itse pidä
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29095687]no tunnut olevan kovin ahdasmielinen kun sun mielestä kukaan muukaan ei voi sellaista kokeilla mistä et itse pidä[/QUOTE]

Jaa jaa. Sinä nyt vaan et halua tajuta mitä tarkoitan :)
 
anettt
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29095654:
no en kyllä ymmärrä, mitä kiihottavaa tossa nyt on.
Jotkut naiset ovat niin häveliäitä ja siveellisiä, etteivät voi edes itseään katsoa peilin edessä alasti ja seksiä harrastetaan vain pimeässä peiton alla ja aina samassa asennossa. = Ahdasmielistä.
 
laborantti
[QUOTE="Minn";29097190]Missä te oikein suihkitte?
Kylppärissä, makkarissa, ulkona?[/QUOTE]

Saunassa. On sitä kesäisin ulkonakin tehty. Mökillä kun oikein on innostuttu, niin nurmikolla vaan muun leikin lisukkeena.

Ja ei ole mitään alistamista, niinkuin joku täällä arveli. Ihan kivaa ja alkoi jo seurusteluaikana. Ihan tuosta vaan.
 
yyääkk
[QUOTE="vieras";29095666]kyse ei oo siitä et olis miehenkipeä. miks itse olet niin tiukkapipoinen ettet mitään uutta uskalla koskaan kokeilla?[/QUOTE]

Ööh, tuota, mä sanoisin että meillä on hyvinkin epäsiveellinen seksielämä, mieheni tykkää kun panen häntä strap-on dildolla ja muutenkin alistan, itse tykkään kovasti kurkkuun raivolla panemisesta ja fistaamisesta, ja lisäksi harrastamme satunnaisesti ryhmäseksiä tuntemattomien kanssa. Silti ei tulis mieleenkään pissata toistemme päälle, edes alistamismielessä, hyi olkoon.
 
VakoLeena
Kannattaa myös kokeilla sellaista että piereskelette toisten kasvoille. Siten että perse ihan kiinni nenään ja antaa vaan pierun tulla. Ei haittaa vaikka vähän änkeää niin saattaa muutama papanakin tulla kasvoille. Itse ainakin hiukan kiihotun tuollaisesti. Ja sitte sen jälkeen nuolla toisten perseitä. NAM!
 

Yhteistyössä