Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

"Meikku83"
Oispa muuten kiva kuulla ihmisten mittoja, on varmaan normaalipainoista sakkia ja sitten vähän isompaa..
Mulla 165 cm / 66 kiloa,ja tuo ylipaino on keskittynyt VATSAAN! Jalat ovat kuin käpylehmällä..Tämä treeni tulee siis enemmän kuin tarpeeseen :D
 
"Sari"
Mun aloitusmitat on 93-77-98, 166cm/60.8 kg.

Mulla kaikki löysä löytyy vatsasta, takapuolesta ja reisistä. Kiinteytystä tarvitaan rutkasti lisää, kiloja ei tarvitse pudottaa kuin muutama, niin hyvä on.
 
"pläski"
Mites teillä ruokavalio? Oletteko sitä muuttaneet tämän treenirupeaman myötä? Minä olen syönyt jo vuosia vhh painotteisesti, välillä tiukemmin ja välillä taas rennommin. Nyt rennompi vaihde menossa, viljat ja sokeri kuiten kokonaan poissa.
 
Minä olen jo tiputtanut 15 kg neljässä kuukaudessa tiputettuani sokerit ja viljat minimiin ruokavaliossa. Nyt olen 173 cm ja 67 kg ja tarkoitus on enää kiinteytyä ei niiniään enää laihtua. Toki ruokavaliota tarkkailen ja syön terveellisesti, mutta välillä herkuttelen kuten eilen irtokarkeilla..

Minä en syönyt hedelmiä kovinkaan paljoa kun pyrin pitämään sokerit minimissä. Sen sijaan söin paljon marjoja. Paholaisen hilloa söin joskus ruoan yhteydessä :p Nyt syön omenan päivässä.. Banaanista en tykkää.
 
  • Tykkää
Reactions: Pessimisti
"pläski"
[QUOTE="Sari";29636850]Te, joilla on sokeri kokonaan poissa, niin kuinka ehdotonta se on? Voiko kuitenkin syödä esim. viinirypäleitä tai banaania tai itse tehtyä mansikkahilloa?[/QUOTE]

Valkoista sokeria en syö, mutta hedelmiä syön. Ehdoton EI on kaikki keinotekoiset makeutusaineet, niitä ei syö kukaan tässä talossa. Vajislaisena hiilareita ei kannata vetää aivan minimiin, joten otan hiilarit hedelmistä, marjoista, hunajasta ja juureksista. Mutta hillot ostan kaupasta sokerittomina tai teen itse hunajaan/sukriniin, yleensä hunajaan tai sitten vain marjoja sellaisenaan esim vohveleiden kanssa. Leivonnassa käytän myös hunajaa sokerin tilalta. Tosin isompiin juhliin leivon ruokokidesokeriin tai muscovadosokeriin.

Pitää löytää se kultainen keskitie. Kaikki ei sovi kaikille :) Mulla vielä hakusessa se, millä saan painon nyt tippumaan, mutta en pidä kiirettä. Pitää saada lääkitys ensin kohdilleen, sitten alan vasta tarkemmin viilaamaan.
 
Lapset odotti tänään innoissaan taas jumppaa. :) Reisien etuosa on ollu kipeänä pari päivää, mutta tuo treeni sujui taas paremmin kuin edellisenä päivänä.
Tähän hyvänolon tunteeseen jää koukkuun.
 
"Sari"
Tänään oli reiden jähmeänä. Treenin tein illalla ja päälle vielä kyykyt, lankun ja 4,5 km:n hölkkä/kävelylenkki.

Miten noita kyykkyjä pitää tehdä? Kädet kokoajan edessä vai kuuluuko ne laskea välillä alas?
 
black milk harmaana
En jaksa nyt mustautua tällä kännykällä..

Ne jotka tuskailevat nousevan painon kanssa... Se on erittäin todennäköisesti lihasten keräämää nestettä kun lihakset säikähtävät yhtäkkiä alkanutta treeniä. Tulee tasaantumaan kyllä kunhan tottuvat päivittäiseen rasitukseen. Minulla teki saman joulukuussa, mutta sitten kun flunssan vuoksi jouduin keskeyttämään niin sen jälkeen tippui paino hurjaa vauhtia kun nesteet alkoivat kadota. Siksi kannattaa seurata mittanauhalla sitä kehitystä. :)

Minä en ole päässyt vaa'alla käymään, mutta veikkaan myös painon nousseen hitusen (mummolan ruoallahan ei ole mitään tekemistä tämän kanssa) ;)

Joku kirjoitti sitäkin, että ne omat mitat itsestä eivät olleet kovin motivoivia... Eikös se pointti ole, että (alle) 30 päivän kuluttua otetaan uudet mitat ja todetaan muutosta tapahtuneen. Silloin tulee se motivaatio jatkaa eteenpäin uuteen ja parempaan tulokseen :) Nyt vaan mennään sinnillä :D
 
Apua. Pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa niin lähtisi tämä käyntiin. Day 3 enkä ole tehnyt vielä Yhtään Mitään! Tämän viestin jälkeen menen jumppaamaan :D Mä olen niiin huono motivoimaan itseäni mihinkään.

Mitat on 158/61.5, vartalomittoja en saa otettua kun ei ole mittanauhaa, mutta mulla on lähinnä halu kiinteytyä ja kehittyä (en ole minkäänmoista liikuntaa harrastanut vuosiin ja nuori vielä olen.. -.-). Jenkkikset sais ainakin lähteä ja pylly kiinteytyä, mulla tuppaa kaikki kertymään keskivartalon kohdille uimarenkaaksi. 6kk ikäinen vauva löytyy ja raskauskiloja (tuli 20kg) on 2.5kg jäljellä, itsekseen ovat (luojan kiitos) sulaneet pois :D en imetä enää joten senkään puolesta ei tarvitse olla huolissaan.

We'll see. Peiliin luotan nyt, katsotaan jos saisin sen mittanauhan hankittua tässä lähiaikoina. Yritän houkutella miehenkin mukaan jumppaamaan :p ei olisi pahitteeksi senkään tynnyrille.
 
"pläski"
Reidet huutaa hoosiannaa eilisen ekan treenin jäljiltä. Ihanaa :) Tänään jäi kokonaan tekemättä. Pitää tätä omaa vointia seurailla. Vaikeaa, kun ei tiedä mikä johtuu mistäkin.. :/ Mutta perjantaina jatkan. Huominen menee reissussa, joten jää välistä.

Ainiin, kun muistais ne mitat ottaa ja kuvat..
 
Otin itse itsestäni "ennen" kuvat ennen ekaa treeniä äsken (ne on semmosta matskua roikkuvine vatsanahkoineen että ei tule tänne :D joku kaunistettu (sopivasti rajattu) versio ehkä lopussa sitten "ennen ja jälkeen" kuvana jos saan tämän vedettyä läpi), sitten vedettiin miehen kanssa treeni (ilman käsipainoja kun ei löytynyt, pitää käydä huomenna kaupassa ;)) ja kyllä oli tuskaa varsinkin puolivälissä!! Huh huh!! Punnerruksia mun pitää tehdä varmaan erikseenkin vähän koska se minkä verran minä pääsen alas siinä on aika onnetonta. Tosiaan kun ei ole tullut urheiltua yhtään moneen vuoteen... Muut liikkeet meni yllättävän hyvin. Hiki tuli ja varmaan tuntuu tulevina päivinä!
 
"Meikku83"
Mulla 3 treeniä takana, enkä ole lintsannut yhtään. Käsipainot olleet myös mukana.
Nyt neljännen päivän aamuna lihakset eivät ole enää kipeät! Olo on tosi hyvä.
Vedän täysillä loppuun asti enkä jätä yhtään treeniä pois välistä, laitan tännekin sitten mitat ennen ja jälkeen.
 
"Sari"
Treeni tehty juuri, paitsi hoksanin vasta nyt, että kyykkyjen määrää olisi pitänyt lisätä päivittäin. Nyt vielä kävely/hölkkälenkille.

Pidättekö lankussa jalkoja yhdessä vai vähän harallaan?
 
pilipali harmaana
Mun treeni on pikkusen kärsinut. Mun vauva on eilen ja tänään nukkunut niin huonosti päiväunia että en ole päässyt treeniä tekemään. Ja tytön ollessa valveilla se on mahdotonta, kun se ei suostu olemaan kyllä puoltatuntia ilman huomiota. Vaikka siis laittaisin lattialle/sitteriin viereen tuijottamaan niin saa raivarin jos en seurustele hänen kanssaan :D Joten saas nähdä jos huomenna olisi taas semmonen päivä että pääsee treenailemaan. Harmittaa kun tää meni jo näin alussa pieleen.
 
"Meikku83"
Mullakin lähti heti tänään jo pieleen siinä mielessä,että en saanut tehtyä treeniä yhteen putkeen.
Välissä oli useamman minuutin taukoja lasten takia. Selvästi syke oli matalampi tänään, eikä tullut hiki.
Onneksi sentään kävelylenkillä sai vähän paikattua. Tarkoitus olisi ihan oikeasti tehdä tämä täysillä......Mukavampi sitten vertailla tuloksiakin,kun tietää että on tehnyt kaikkensa.
 
"Vaapula"
Kaksi treeniä takana. Lihakset erittäin kipeät. Etenkin reidet. Harmikseni jännitysniska tuntuu reagoivan jähmettymällä tähän uuteen rääkkiin. :) No jospa tuo lihaskipu tuosta hellittäisi parin päivän päästä kuten joku lupailikin. 168cm/63.8kg alkupaino. Vyötärö 76cm, lantio 98cm.
 
Mukana siis yhä. Noin kolmesti viikossa olen joko käynyt lenkillä tai sit tehnyt lankkuja, kyykkyjä tai punnerruksia. Lihakset ovat selkeästi näkyvämmät ja kilot ovat vähenneet 67stä 65een.

Tykkään! :)
 
[QUOTE="vierailija";29642944]tuo treeni vaan aina kun tehnyt 25 min. paikat niin kipeänä että siihen lopahtaa.[/QUOTE]

Teet siihen asti ja yllätykseksesi huomaat että viikon päästä jaksat viisi minuuttia enemmän ja seuraavan viikon päästä taas vähän enemmän...
 

Yhteistyössä