Katolinen kirkko palvoo luciferia täällä todisteet

  • Viestiketjun aloittaja student
  • Ensimmäinen viesti
student
Rooman katolinen kirkko ylistää luciferia latinankielisessä pääsiäisen yöjumalanpalveluksessa (messu). 2012 paavi Benedictus lauloi pääsiäismessussa latinaksi: flammas eius* lucifer matutinus inveniat ille inquarn lucifer qui nescit occasum Christus Filius tuus - Liekehtivä lucifer löytää ihmiskunnan. Minä sanon, oi lucifer sinua ei koskaan voiteta, Kristus on sinun poikasi.

Paavi Franciscus lauloi pääsiäismessussa 2013 saman laulun luciferista minkä Benedictus lauloi 2012. Entinen jesuiitta pappi Malachi Martin, joka oli Vatikaanin sisäpiirissä yli kahdenkymmenen vuoden ajan on kirjoittanut ennen kuolemaansa, että vatikaanissa oli okkultistinen salaliitto, jossa harjoitettiin saatanallisia rituaaleja, jotka oli omistettu luciferille. Tällä tavalla jesuiitat kontrolloivat Vatikaania ja paavia. Nykyisin paavina toimii jesuiitta, joka toimii kulissien takana jesuiittojen päämäärien hyväksi. Jesuiittojen vaikutus yltää kaikkialle ja uuden maailmanjärjestyksen aikana ihmiskunta valjastetaan palvomaan luciferia, eli saatanallista henkivaltaa, antikristusta, jonka juoksupoikia jesuiitat ovat.

Kopsin tuolta. Paavi Franciscuksen videoviesti Kenneth Copelandille



Rooman katolinen kirkko ylistää luciferia latinankielisessä pääsiäisen yöjumalanpalveluksessa (messu). 2012 paavi Benedictus lauloi pääsiäismessussa latinaksi: flammas eius* lucifer matutinus inveniat ille inquarn lucifer qui nescit occasum Christus Filius tuus - Liekehtivä lucifer löytää ihmiskunnan. Minä sanon, oi lucifer sinua ei koskaan voiteta, Kristus on sinun poikasi.

Paavi Franciscus lauloi pääsiäismessussa 2013 saman laulun luciferista minkä Benedictus lauloi 2012. Entinen jesuiitta pappi Malachi Martin, joka oli Vatikaanin sisäpiirissä yli kahdenkymmenen vuoden ajan on kirjoittanut ennen kuolemaansa, että vatikaanissa oli okkultistinen salaliitto, jossa harjoitettiin saatanallisia rituaaleja, jotka oli omistettu luciferille. Tällä tavalla jesuiitat kontrolloivat Vatikaania ja paavia. Nykyisin paavina toimii jesuiitta, joka toimii kulissien takana jesuiittojen päämäärien hyväksi. Jesuiittojen vaikutus yltää kaikkialle ja uuden maailmanjärjestyksen aikana ihmiskunta valjastetaan palvomaan luciferia, eli saatanallista henkivaltaa, antikristusta, jonka juoksupoikia jesuiitat ovat.

Kopsin tuolta. Paavi Franciscuksen videoviesti Kenneth Copelandille



Rooman katolinen kirkko ylistää luciferia latinankielisessä pääsiäisen yöjumalanpalveluksessa (messu). 2012 paavi Benedictus lauloi pääsiäismessussa latinaksi: flammas eius* lucifer matutinus inveniat ille inquarn lucifer qui nescit occasum Christus Filius tuus - Liekehtivä lucifer löytää ihmiskunnan. Minä sanon, oi lucifer sinua ei koskaan voiteta, Kristus on sinun poikasi.

Paavi Franciscus lauloi pääsiäismessussa 2013 saman laulun luciferista minkä Benedictus lauloi 2012. Entinen jesuiitta pappi Malachi Martin, joka oli Vatikaanin sisäpiirissä yli kahdenkymmenen vuoden ajan on kirjoittanut ennen kuolemaansa, että vatikaanissa oli okkultistinen salaliitto, jossa harjoitettiin saatanallisia rituaaleja, jotka oli omistettu luciferille. Tällä tavalla jesuiitat kontrolloivat Vatikaania ja paavia. Nykyisin paavina toimii jesuiitta, joka toimii kulissien takana jesuiittojen päämäärien hyväksi. Jesuiittojen vaikutus yltää kaikkialle ja uuden maailmanjärjestyksen aikana ihmiskunta valjastetaan palvomaan luciferia, eli saatanallista henkivaltaa, antikristusta, jonka juoksupoikia jesuiitat ovat.

Kopsin tuolta. Paavi Franciscuksen videoviesti Kenneth Copelandille
 
"hämis"
[QUOTE="mmm";29727939]...kiitos vain tiedosta, vaikka en tiedä mitä tuollakaan tiedolla teen.[/QUOTE]

Mä tiedän mitä tolla tiedolla tekee. Ei kannata liittyä tai uskoa luciferin kirkkoa koska ne opettaa raamattua väärin.
 
"mmm"
[QUOTE="hämis";29727962]Mä tiedän mitä tolla tiedolla tekee. Ei kannata liittyä tai uskoa luciferin kirkkoa koska ne opettaa raamattua väärin.[/QUOTE]

... niin ja mitä minä teen tuolla tiedolla... kannattaako vaiko eikö...
 
[QUOTE="hämis";29727962]Mä tiedän mitä tolla tiedolla tekee. Ei kannata liittyä tai uskoa luciferin kirkkoa koska ne opettaa raamattua väärin.[/QUOTE]

Ei kannata olla osa mitään kirkkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
"rrr"
En tiedä miksi mua kiinnostaa tai miksi yritän väitellä Petri Paavolan kanssa, mutta googlasin tuon värssyn ja Wikipedia sanoo seuraavaa:

"Other indications that in Christian tradition the Latin word lucifer did not carry connotations of a fallen angel are the names of Bishops Lucifer of Cagliari and Lucifer of Siena, and its use in the Easter Proclamation prayer to God regarding the paschal candle: Flammas eius lucifer matutinus inveniat: ille, inquam, lucifer, qui nescit occasum. Christus Filius tuus, qui, regressus ab inferis, humano generi serenus illuxit, et vivit et regnat in saecula saeculorum (May this flame be found still burning by the Morning Star: the one Morning Star who never sets, Christ your Son, who, coming back from death's domain, has shed his peaceful light on humanity, and lives and reigns for ever and ever)."

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucifer#Latin_word_lucifer
 
Latina taipuu
Rooman katolinen kirkko ylistää luciferia latinankielisessä pääsiäisen yöjumalanpalveluksessa (messu). 2012 paavi Benedictus lauloi pääsiäismessussa latinaksi: flammas eius* lucifer matutinus inveniat ille inquarn lucifer qui nescit occasum Christus Filius tuus - Liekehtivä lucifer löytää ihmiskunnan. Minä sanon, oi lucifer sinua ei koskaan voiteta, Kristus on sinun poikasi.

Paavola ei osaa latinaa, ja kun hän yrittää, ovat tulokset juuri tuollaisia.

Pääsiäisen messussa kyllä lauletaan ylösnousseesta Kristuksesta, joka tuo valon.

Sen paremmin sinussakuin Paavolassakaan tuskin on miestä pyytämään valehtelemista anteeksi.

Tiedätkö ketä Raamattu kutsuu valehtelijaksi?
 

Yhteistyössä