Miksi hoikkia odottavia äitejä aina kehutaan kauniiksi?

  • Viestiketjun aloittaja öppjopopj
  • Ensimmäinen viesti
"jepjep"
Ehkä siksi kun ne on? eikö saisi? Itse olen hoikka ja mulla raskausmaha kieltämättä oli tosi kaunis, sellainen pieni kiinteä pallo loppuun saakka. Rinnat oli täyteläiset ja kasvoissa vähän sellaista pyöreyttä/pehmeyttä. muutenkin iho voi hyvin ja hiukset oli paksut jne. :) synnytyksen jälkeen hiukset sitten putos päästä ja silmien alle tuli isot mustat pussit :D mitäs tuosta..

Nyt luin xenian blogia ja kyllä toi raskaus vaan häntäkin kovin hyvin puki, hyvin kaunis raskaana oleva. Ja tuo raskausmaha oli niinkuin omanikin.. <3 kaunis :)
 
hoopee
Pari kertaa olen innoissani mennyt kehumaan puoltuttua ja onnitellut raskaudesta.
Ekalla kerralla sain haukkuryöpyn kuinka v*ttuilen hälle ja toisella kertaa ko.nainen ei ollutkaan raskaana. :D
Ei sitä vaan uskalla helpolla mennä kehaisemaan, koska anteeksi vain kun ne liikakilot hämää onko sitä nyt raskaana vai ei. Joistakin ei vaan voi nähdä kuten normaalipainoisesta näkee hyvinkin helposti. Huom.normaalipainoisesta. ;)

OT.Tuo laihaläski sana kyl hauskuuttaa aina.. Eilen viimeksi kuulin olevani sellainen.
- vedän yli 50 etunojaa, leukaa vain 32 ym. En ole mikään fitnesspimu mutta koht nelikymppisenä ihan tikissä ja sellua saan toki reidestä puristamalla esiin minäkin. Ja syön oikeastaan mitä mielin kohtuudella ja liikun omaksi ilokseni, en verenmaku suussa. Se on muuten parhain dieetti.. 3 liikkuvaisen lapsen lisäksi ;)
32 leuanvetoa suorilta käsiltä? Vau, se on kyllä hyvin, viisikin oikein tehtyä täyden liikeradan leukaa on tosi hyvä :) Minäkin olen tuollainen laihaläski, kohtalaisen hyvässä kunnossa vaikka 40 lähenee. Liikkuminen pitää kaikkein parhaiten nuoren näköisenä mutta moni yrittää sitä hoikkuutta pelkän ruokavalion kautta. Siinä 35-45v välillä 'pelkkä' hoikkuus ilman lihaksia alkaa muuttua vähitellen riutuneen ja kuivan näköiseksi ja vain lihaskunnolla saa terveen ja hyvännäköisen olemuksen. Nuorempi nainen voi hyvin näyttää kivalta ilman mitään lihaksia mutta vanhempi ei.

Alkuperäiseen, Terve vaan on kaunista ja ylipaino ei sitä ole. Ei kai siinä mitään uutta ole?
 

Yhteistyössä