Verinen vuoto

  • Viestiketjun aloittaja pppppppp
  • Ensimmäinen viesti
pppppppp
Hei.

Minulla oli viime joulun aikaan tuulimunaraskaus, jonka lääkkeellisesti tyhjensin kotona.
Ei tehty jälkitarkastusta, mutta tein kotona raskaustestin joitakin viikkoja tyhennyksen jälkeen joka näytti negaa.

Kuitenkin kuukautisen olleet tämän jälkeen miten sattuu, söin cerazettea alkuun mutta lopetin sen kun ei se sovi. Tämän jo kerroin lääkärille että olen sitä syönyt eikä sovi mutta hän sanoi että kyllä se sopii.

Nyt en ole raskaana, aivan järkyttäviä mahakipuja ja eilen alkoi kuukautiset, tai ainakin luulin niin mutta nyt vuoto ihan valtavaa, mitä se ei normaalisti ole ja verisiä, vähän sormenpäätä pienempiä hyytymiä tulee. En tiedä liittyykö tähän mutta olen ollut viimeiset kaksi-kolme viikkoa ihan tajuttoman väsynyt, nukun yössä 10-12 tuntia ja joskus päiväunet ja silti väsyttää koko ajan. Syön terveellisesti, ihan normaalia kotiruokaa, ulkoilen joka päivä jne. Yleensä keväisin piristyn mutta nyt ei.

Voikohan nämä liittyä jotenkin tuulimunaraskauden tyhjennykseen vai onkohan kyseessä jotain muuta?
 
miunmau
Sanoit ettet ole raskaana. Oletko tehnyt raskaustestin?

Kyllähän nuo hyytymät ja vuoto keskenmenolta kuulostaa, vielä kun olet niin väsynytkin ollut viime viikkoina.
 
"hillla"
Täällä ainakin keskenmenon jälkeen ollu tosi runsaat kuukautisvuodot. Ja myös mahakipuja edelleen, vaikka keskenmeno oli alkuvuodesta. Väsymystäkin on ollut ja vaikka mitä. Kävin lääkärilläkin, kaikki kunnossa. Keholla kuulemma vaan kestää joskus kauan toipua siitä keskenmenosta, onhan se aika iso hormonaalinen muutos. Tuulimunasta en tiedä tarkemmin, mutta eikös siinäkin kuitenkin ihan kaikki raskausoireet ym voi tulla, eli samanlainen kokemus keholle kuin tavallinenkin raskaus.
 
sivusta
Minulla takanani kolme keskenmenoa ja jokaisen jälkeen useat kuukautiset olleet todella runsaat ja hyytymiä täynnä. Kuulemma normaalia. Väsymyksesi voi johtua tyhjennyksestä johtuneen verenvuodon aiheuttaneesta anemiasta. Apteekista rautalääkekuuri!
 

Yhteistyössä