Minkälainen peli on minecraft?

  • Viestiketjun aloittaja "Miumau"
  • Ensimmäinen viesti
"Miumau"
Meillä 7- vuotias on silloin tälöin pelannut sitä pleikalla.
En kuitenkaan ole päässyt jyvälle mikä siinä on se juttu, joku rakentaminen....?

Voiko 5- vee pelata samaa peliä?
 
Se pelottaa vain, jos sitä pelaa Survival-moodissa ja vaikeustaso on muu kuin Peaceful. Mainittu hämähäkki kun hyppää pimeässä kimppuun, niin meinaa tulla löysät housuun. Sitä voi tosiaan pelata niin, että vihamielisiä mobeja joko ei ole tai ne eivät hyökkää.
 
zx
Meidän 5-vuotias (kohta 6) pelailee sitä ja on siinä jo aika taitava tekemään kaikenlaisia erikoisjuttujakin. Pelissä on zombeja, hämiksiä, creeppereitä yms, mutta eivät ole ainakaan meidän pojan mielestä kovin pelottavia.
 
[QUOTE="Miumau";29792107]Mistäs mä nyt tiedän missä muodossa tuo peli on?[/QUOTE]

Asetuksista viime kädessä. Pelitiloja on kaksi, Creative (Luova) ja Survival (Selviytyminen). Creativessa on kaikki blokit käytettävissä, voi lentää ja mobit eivät kiusaa. Putoaminen ei tuota vahinkoa, eikä pelihahmo voi kuolla. Se on onnen omiaan rakentelijalle. Survivalissa aloittaa pelin tyhjin käsin ja jos vihamieliset mobit ovat päällä, saa varoa nahkaansa pimeydessä. Vaikeustasoja on neljä, Peaceful (Rauhallinen), Easy (Helppo), Normal (Normaali) ja Hard (Vaikea). Peacefulissa vihamielisiä mobeja ei synny edes pimeydessä. Yksinpeliä pelatessani tapasin nössöillä ja laittaa vaikeustason rauhalliselle aina luolia kolutessani.
 
Minecraft on kiva :333 Siinä voi rakentaa vaikka mitä rakennuksia ja myös pelata kavereitten kanssa netissä ^^ En tosin itse enää pelaa kenenkään kanssa koska linnani tuhottiin ja minua kiusattiin ))): Myös yks virolainen ei maksanut mulle takasin lainaamiansa kymmentä timanttia ))):

Creeperit on pelottavia kun ne yhtäkkiä suhasee selän takana ja sit räjähtää D:
 
Ääääärettömän koukuttava peli. ARvatkaas vaan, mitä tämä mamma teki lastensa kanssa joululomalla tuntikausia?! No mitäpä me, tehtiin creative-modella kaikkia kivoja. Minusta kaikista hauskinta oli kaivella tunneleita, kun yhtäkkiä saattoi laavat tai vedet rynnätä sisään. :p
 

Yhteistyössä