Tekeekö kukaan muu sitä oil pulling jutskaa?

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
"Samu"
Joo, voin nähdä teidät siellä.
Hohotatte yhdessä "akkoitten vouhotuksille" ja piereskelette kilpaa läskimahat täristen.
7-vuotias selittelee räkäjuttujaan pottatukka väpättäen ja miehelläsi on ehkä sellainen paita, jossa lukee mustalla pohjalla iso valkoinen teksti tyyliin "Ruma mutta REILU!!!".
No olihan rumasti sanottu. Mitä helvettiä se sun persettä kaivaa jos joku ei usko tollaseen?
 
vierasa
Rumasti sanottu tosiaan ja muutenkin se menee enemmänkin niin, että ne on niitä juntteja, jotka uskoo mihin tahansa höpöjuttuun ilman tieteellisiä todisteita. Ne jotka niitä todisteita vaativat ovat yleensä niitä sivistyneitä ja koulutettuja ihmisiä.
 
Spencer Hastings
Mua kyllä kiinnostaa se hampaiden valkaistuminen. En mä usko mihinkään myrkkyjen imeytymiseen tms.
Ja kookosöljy on hieman turvallisempi ja luonnonmukaisempi kuin suuvedet tai jotkut valkaistuslappuset/tahnat :) Sitä tulee käytettyä iholle ja hiuksin muutenkin, niin miksei pitäisi jotain parin viikon kuuria suuhunkin testimielessä :D Pitää ottaa ennen ja jälkeen kuvat.

Kiitti Peyote vinkistä!!
 
[QUOTE="Samu";29794649]No olihan rumasti sanottu. Mitä helvettiä se sun persettä kaivaa jos joku ei usko tollaseen?[/QUOTE]

Yhtä paljon kuin se, että joku "uskoo tollaseen" ts. muutoksen huomattuaan tekee välillä tätä oil pullingia (kuten Peyote).
Eli ei yhtään.

Tapan aikaani. Ja ei siitä muuten ole kauaa kun luin tutkimuksesta, jossa oli ilmennyt kookosöljyn olevan hampaille terveellisempää kuin fluori.
 
vierasa
Yhtä paljon kuin se, että joku "uskoo tollaseen" ts. muutoksen huomattuaan tekee välillä tätä oil pullingia (kuten Peyote).
Eli ei yhtään.

Tapan aikaani. Ja ei siitä muuten ole kauaa kun luin tutkimuksesta, jossa oli ilmennyt kookosöljyn olevan hampaille terveellisempää kuin fluori.
Mutta onko yhtä tehokasta kuin fluori? Linkkiä jos ois antaa, mielelläni lukisin tutkimuksesta, aika vähän on kookosöljyä taidettu tutkia.
 
"pieras"
mua kiinnostaa miten äiti-ihminen voisi olla 15-20 min niin, ettei kukaan kysy mitään?

Äiti, äiti? Äiskä, äitiii, äitiäitiÄITIäititiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

meillä jos kersat vaikenee, niin isäntä alkaa puhua kuin papupata.
 
Peyote
[QUOTE="pieras";29794762]mua kiinnostaa miten äiti-ihminen voisi olla 15-20 min niin, ettei kukaan kysy mitään?

Äiti, äiti? Äiskä, äitiii, äitiäitiÄITIäititiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

meillä jos kersat vaikenee, niin isäntä alkaa puhua kuin papupata.[/QUOTE]

Mulla on isot lapset. :D
 
Törkeää!
[QUOTE="Samu";29794649]No olihan rumasti sanottu. Mitä helvettiä se sun persettä kaivaa jos joku ei usko tollaseen?[/QUOTE]

Taitaa olla oma paino vaikea asia. Kuvista päätellen ei ole mikään keijukainen itsekään.
 
Peyote
[QUOTE="vierailija";29795057]Ihan sama. Isossa Kirjassa tuumattiin, että hoitasit hampaasi kuntoon. Ne on rumat.[/QUOTE]

Noi sun juttus on erittäin noloja ja sen tietää kaikki jotka on nähnyt mun hampaat. Eikä toi ison kirjan hokeminen sua tee yhtään enempää asiantuntevaksi. Oot vaan nolo aja onneton rupu.
 
"orion"
Kerran tuota kokeilin ja ei montaa minuuttia pystyny, ku meinas oksennus tulla ja oli pakko sylkeä pois. Jos sen ällöttävän paksun sylki-öljy-liman vois pitää paikallaan niin ehkä vois päästäki jopa 10 minuuttiin mutta kun pitää purskutella. :x

Ja kun se tuskin muovipaikkoja valkaisee niin ehkä mun ei kannata ottaa sitä riskiä että vaalenis hampaat. Muuten kyllä ois kiva kokeilla jos se ois hyväksi hampaille.
 
Huutelen puskista
Kokeilin kerran ja kyllä minullakin alkoi etoa parin minuutin jälkeen. Pari kertaa olen pessyt hampaat pitkän kaavan kautta reilulla määrällä oliiviöljyä. Aika vistoa oli sekin. Tykkään kookoksen mausta, ei siinä mitään, mutta se läpitunkeva öljyisyys laittaa oksettamaan.
 
Yhtä paljon kuin se, että joku "uskoo tollaseen" ts. muutoksen huomattuaan tekee välillä tätä oil pullingia (kuten Peyote).
Eli ei yhtään.

Tapan aikaani. Ja ei siitä muuten ole kauaa kun luin tutkimuksesta, jossa oli ilmennyt kookosöljyn olevan hampaille terveellisempää kuin fluori.
Linkitä se tutkimus, jooko? Olen aidosti kiinnostunut. Ja mitään iltalehteä/The sunia jne. en pidä luotettavana lähteenä. Joku tieteellinen julkaisu kiitos.
 

Yhteistyössä