Tarkoittaako tämä, että miesystävni ei vaan ole enää kiinnostunut? Palstatulkintoja kiitos :)

  • Viestiketjun aloittaja "Harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"Harmaana"
Aikaisemmin viestiteltiin päivisinkin, mutta nyt ei enää ollenkaan. Me ollaan molemmat suurimmaksi osaksi tietokoneella työpäivät ja aina välillä laitettiin tosillemme FB:hen päivän aikana joku viesti tai ainakin ruokkiksella tekstari. Nyt mies ei enää edes käy FB:ssä päivisin, ei laita tekstaria, eikä edes yleensä vastaa mun laittamiin viesteihin.
Iltaisin olemme yhteydessä, mutta mies on jotenkin vaisumpi ja ei yksinkertaisesti samanlainen, kuin ennen.
Viimeksi, kun näimme, niin huomasin vain, että mies ei ole oikein oma itsensä, vaikka kovasti sitä yritti ollakin.
Olen kysynyt pariinkin otteeseen onko kaikki hyvin ja johtuuko minusta. Aina sanoo, että kaikki on hyvin ja ei johdu minusta. Selvästi joki nyt on.
Mua taas ahdistaa ihan älyttömästi ja pelottaakin. Mä en edes oikein saa nukuttua.

Joo ja emme ole mitään kovin nuoria (30+) , vaikka kuulostankin nyt siltä, että kirjoittaisin suosikkiin "kysy Ekiltä" palstalle.
 
Jakaja
Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Joskus minullekin tulee suhteessa tilanne, ettei jaksa ihan koko ajan toista. Tarttee vähän etäisyyttä tms, vaikka olisinkin edelleen kiinnostunut.
 
Zombi
Varattu mies on jäänyt kiinni.
Vapaa mies on löytänyt naisen, jonka kanssa alkanut seurustella.
Vapaa mies ei halua jatkaa kanssasi, koska pelkää syhteen tulevan niin intiimiksi, että jotain paljastuisi.
Mies on valehdellut sinulle, joten haluaa ottaa etäisyyttä.
 
"Harmaana"
Miksi hän ei voi sanoa mulle suoraan, jos haluaa ottaa etäisyyttä tai miettiä? Koska olen sitä kysynyt. Mun mielestä on kurjaa sanoa, että kaikki on hyvin, jos ei ole? Mies sanoo, että on vaan ollut väsynyt ja töissä stressiä.. Ei vaan tunnu siltä, että olisi oikea syy.
 
"Harmaana"
No viettää kuitenkin vapa-aikansa (viikonloput yms) mun kanssa ja joka toinen viikko hänellä on lapsi. Tiedän aika hyvin mitä tekee iltaisin, esim. mun tuttu on nähnyt hänet harva se ilta kuntosalilla ja nähdään joskus myös arki-iltoina. Nyt vietetään pääsiäinen yhdessä yms.
 
"kkk"
Suhde noin pitkällä eikä mies voi siltikään puhua rehellisesti? Tai sitten tuo on miehen oikea luonne, alun huuman jälkeen se vaan on tuollainen mölliskä? Kysy suoraan, onko tämä hiljaisempi tyyppi sitten sen oikea luonne vai pänniikö joku, kun on selkeästi muuttunut. Niin minä tekisin.
 
"Harmaana"
Sitä mäkin ihmettelen. Kun viimeksi tänään (itseasiassa sen kolmannen kerran jo) laitoin viestin ja kysyin, mikä on. Kerroin, että hän ei ole oma itsensä ja olen huolissani ja peloissani. Sanoin, että haluan, että hänellä on kaikki hyvin ja toivon, että sanoo jos haluaa mun kohdalla miettimisaikaa. Kerroin rakastavani häntä ja että haluan vain parasta hänelle.
Ilmoitti, että kaikki hyvin.

Joten mun mielestä on TODELLA epäreilua ja törkeää, jos joku oikeasti on ja ei siitä kerro. Etenkin jos liittyy minuun.
 
vier
Ei taida olla enää kovin kiinnostunut sinusta. :(

Jotain on meneillään ja itse nostaisin jo kissan pöydälle tuossa tilanteessa, silläkin riskillä että siihen keskusteluun/riitaan päättyy koko homma, mutta eikö tuo epätietoisuus syö pahasti nyt? Mua ainakin söisi.

Ja onhan siinä vielä toivoa, että miehellä on joku vakava kriisi omassa elämässä, eikä ole vielä ihan varma voiko turvautua sinuun. KYSY!
 
harmaaa
No jos kyse on siitä, että arki on tullut, niin ok. Tuo käytös on ok mulle, jos kyse on vaan siitä, että "arki on tullut". Rakastan mun mölliskääni yli kaiken. En tiedä ketään/mitään parempaa.
Mutta jos joku olisi vialla, niin luulisi sanovan? Ainakin normaalilla ihmisellä omatunto alkaisi kolkuttaa jos toinen julistaa rakkauttaan ja itsellä olisi ihan muuta mielessä.
 
"miäs"
a. Se on vaan väsynyt
b. sillä on joku kriisi esim. töissä
c. on oikeasti tuollainen mörökölli ja alkuhuuma meni
d. joskus on vaan etäinen, vaikka rakastaisi
e. sillä on toinen mielessä
f. miettii onko sittenkään niin kiinnostunut susta
g. esim. lapsen/lasten ädin kanssa ogelmia ja ei niistä viitsi sulle avautua?
 
"kuumakalle"
Tuo tarkoittaa vain sitä, että jos et osaa edes kirjoittaa ja itket moista asiaa tänne, et ansaitse mitään miestä. Paitsi jos mies on vielä tyhmempi kuin sinä.
 
irtokoira
Sano miehelle, että mikäli johtuu sinusta tai suhteestanne, hänellä on velvollisuus kertoa asiasta sinulle, koska muutoin tilanne on sinulle todella epäreilu ja kerron, että rakastat häntä ja kunnioitat häntä aina. Uskon, että tuon jälkeen sanoo, jos joku oikeasti vaivaa.
 

Yhteistyössä