Alkoholittomia juomia pääsiäisen aikaan ?

Mitä alkoholittomia juomia juotte pääsiäisen aikaan ?
Meillä vettä, maitoa, mehua, simaa ja kokista.
 
"minis"
Meillä olis tarjolla vielä vähän kotikaljaa (jäi ehkä joulusta? mut kaupasta ostettu, niin säilyvyys taattu), ostin pitkästä aikaa myös coca colaa. Sitäkin ollut ehkä jouluna viimeksi? Sitten kuplavettä, maitoa, vettä ja itsekeiteltyjä mehuja.
 
Mä en ihan käsitä kysymystä. Hamstraako joku jotain extra alkoholittomia juomia kotiinsa mitä ei muuten juoda vaan koska on pääsiäinen ja sit niitä juomia lipitetään joita ei normaalisti juoda koska on pääsiäinen?
 
Mä en ihan käsitä kysymystä. Hamstraako joku jotain extra alkoholittomia juomia kotiinsa mitä ei muuten juoda vaan koska on pääsiäinen ja sit niitä juomia lipitetään joita ei normaalisti juoda koska on pääsiäinen?
Mitä et käsitä kysymyksessä ?
Mie vain halusin tietää mitä alkoholitonta muut juo pääsiäisenä.

Ja ei, en hamstraa alkoholittomia juomia kotiin vain pääsiäisen takia, mistä sait sen käsityksen ?
Joskus ostetaan limpparia tai vaikka simaa, mutta ei kuitenkaan jatkuvasti ja alkoholijuomia en halunut tänä pääsiäisenä nauttia.

Onko hamtraamista 1 pullo simaa ja 2 pulloa kokista :confused:
 
No jo nyt on kumma, että puututaan tällaiseen. Kun joku käy kyselemään alkoholista, niin välittömästi on joku jeesus huutamassa, ettei hän käytä ollenkaan.
Mie kyselin alkohittomista juomista, en mitä juodaan perinteisesti tai mitä alkohia juodaan ja en muuten jeesustele,etten käytä ollenkaan.
Kerrohan missä kohtaan mä kirjoitin etten käytä ollenkaan, mie kun huomannu sellaista kohtaa kirjoituksessani. :D
 
Mitä et käsitä kysymyksessä ?
Mie vain halusin tietää mitä alkoholitonta muut juo pääsiäisenä.

Ja ei, en hamstraa alkoholittomia juomia kotiin vain pääsiäisen takia, mistä sait sen käsityksen ?
Joskus ostetaan limpparia tai vaikka simaa, mutta ei kuitenkaan jatkuvasti ja alkoholijuomia en halunut tänä pääsiäisenä nauttia.

Onko hamtraamista 1 pullo simaa ja 2 pulloa kokista :confused:
En ole ennen kuullut, että joillain on alkoholittomia "juhlajuomia" mitä juodaan vaan näinä juhlapyhinä.
 
"tipitii"
Ihan kiva kun joku kyselee alkoholittomista juomista, kun yleensä niitä alkoholillisia luetellaan... Ja kyllä, itse ostin KELTAISTA limua ihan vaan pääsiäisen takia. Olisin voinut ostaa vaikka kokista muuten, mut tahdoin keltaista pääsiäiseksi. Samoin kun jouluna juon punaista :D Juon limuja toki muutenkin, mut silloin ei ole värillä niin väliä ;) Ja voihan olla niitä jotka juo esim limua vaan juhlapyhinä, joten miksi ei saisi niitä silloin "hamstrata"...?
 
No eikö ne sitten ole ihan arkijuomia, eli toisin sanoen kyselet siis mitä ihmiset juovat janoonsa.
Hämmästelin vaan, vaikka kaikkeahan täällä aina kyselään.
Mä kysyin mitä alkoholitonta ihmiset juo pääsiäisen aikaan, en sitä mitä ihmiset juo janoonsa.
Mutta musta alkoholittomat juomat ei ole vain arkijuomia, vai pittäkö susta aina juhlapäivinä juoda alkoholia ?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Mä kysyin mitä alkoholintonta ihmiset juo pääsiäisen aikaan, en sitä mitä ihmiset juo janoonsa.
Mutta musta alkoholittomat juomat ei ole vain arkijuomia, vai pittäkö susta aina juhlapäivinä juoda alkoholia ?
Ei meillä ole alkoholia pääsiäisenä olenkaan. Miksi joku joka ei esim. juo limuja niin joisi sitä ihan vaan pääsiäisen kunniaksi ja se joka juo limuja niin juo niitä muutenkin eli....

Mut kai niitä sit on jotka juhlapyhien takia juo sitte vissyä ihan vaa juhlan kunniaksi.
 

Yhteistyössä