Provo pilas mun hampaat.

  • Viestiketjun aloittaja :-(
  • Ensimmäinen viesti
:-(
Etin keinoa miten saa hampaista tummat pinttymät pois ja eksyin yhelle keskustelupalstalle missä joku kehu taikasientä tähän hommaan. Se kuulosti musta ihan järkevältä ja testasin sitä. Se putsas hampaat tosi hyvin, mutta 3 viikkoa myöhemmin mulla on hampaat ihan kauheessa kunnossa, ne on täynnä pinttymiä. Nähtävästi tuli kiillevaurio ja nyt kaikki väri tarttuu hampaisiin kiinni.
Mitä mä teen? Olen nyt viikon syöny vaan vaaleita ruokia ja säästän rahaa valkaisuun. Mut pitääkö mun koko elämä vältellä kaikkee tumma ruokaa? Mä en kahtaa avata suutani enää.
 
Spencer Hastings
No toivon toki tämän olevan provo, mutta jos ei niin... jos taikasieni poistaa maalitkin seinästä, niin miten vitun tyhmä pitää olla, että ei tajua sen tuhoavan niinkin herkän asian kuin hampaiden kiilteen?

Mut ei kai muuta kuin jaxuhali :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: HippuTAR
Spencer Hastings
[QUOTE="Veera";29797155]Jos se lukee netissä niin sen täytyy olla totta.[/QUOTE]

Ja jos se lukee vieläpä vauvapalstalla, sen täytyy olla tieteellisesti tunnustettu fakta.
 
pppp
No toivon toki tämän olevan provo, mutta jos ei niin... jos taikasieni poistaa maalitkin seinästä, niin miten vitun tyhmä pitää olla, että ei tajua sen tuhoavan niinkin herkän asian kuin hampaiden kiilteen?

Mut ei kai muuta kuin jaxuhali :hug:
Nainen on valmis tekemään mitä vain ulkonäkönsä eteen, ei tuo eroa millään tavalla silikonitisseistä, botox huulista ja muista hömpötyksistä.
 

Yhteistyössä