Mallorcalla käyneitä?

  • Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti
Irmelin
Olen käynyt monta kertaa. Aina asuttu apartamentoksessa, koska haluamme ainakin kaksi huonetta ja keittiön käyttöömme. Aamukahvit on kiva juoda "kotona" silloin kun haluaa. Ei olla kellonajoista riippuvaisia. Kerran meillä oli koko hoito, mutta tulimme siihen tulokseen, että illallinen tarjoiltiin lasten kannalta liian myöhään. Kävimme muina vuosina ulkona aina syömässä. Asunnolla saatoimme tehdä välipalaa. Suuressa jääkaapissa oli hyvä säilyttää juomia sun muuta.
 
"mie"
Olen käynyt monta kertaa. Aina asuttu apartamentoksessa, koska haluamme ainakin kaksi huonetta ja keittiön käyttöömme. Aamukahvit on kiva juoda "kotona" silloin kun haluaa. Ei olla kellonajoista riippuvaisia. Kerran meillä oli koko hoito, mutta tulimme siihen tulokseen, että illallinen tarjoiltiin lasten kannalta liian myöhään. Kävimme muina vuosina ulkona aina syömässä. Asunnolla saatoimme tehdä välipalaa. Suuressa jääkaapissa oli hyvä säilyttää juomia sun muuta.
Minkä kautta varasitte nuo huoneistot ja osaatko vinkata jotain, kenties Playa de Palman lähistöllä?
 
Irmeliin
Ollaan aina oltu Aurinkomatkojen tai Tjäreborgin reissuilla. Apartamentokset ovat olleet niin lähellä rantaa, että helposti ollaan kävelty. Vuokratulla autolla ollaan käyty ajelemassa ympäri saarta ja ostoksilla Palmassa. Playa de Palmassa on hyvä hiekkaranta. Googlaa noiden matkanjärjestäjien sivut. Molempiin ollaan vuosia oltu tyytyväisiä.
 
"Kemeli"
Muutama vuosi sitten oltiin Finnmatkojen reissulla Alcudiassa. Oltiin huoneistohotellissa, joten itse hoidettiin kaikki ruokailut. Itse koin ruokahuollon vähän rasittavaksi lasten kanssa, enemmän tykkään All inclusive -vaihtoehdosta. Oltiin lokakuun alussa ja sattui todella hyvät hellekelit vielä kohdalle. Lisäksi Alcudiassa oli tuolloin aika vähän turisteja, joten rauhallista oli. Ranta oli mukavan matala ja siisti. Parina päivänä vuokrattiin auto (oli halpaa) ja käytiin Palma de Mallorcassa ja Alcudian vesipuistossa + kierreltiin rannikolla.
 

Yhteistyössä