Auttakaa tyhmää tablettitietsikan kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Uusi tabletti
  • Ensimmäinen viesti
Uusi tabletti
Meillä on langaton verkko, johon on yhdistetty kotitietsikka ja kaksi tablettia. Muuten toimii moitteettomasti kaikki, mutta toisen tabletin play-kaupasta ladatut pelit ei näy missään. Mihin ne katoaa, vaikka latautuvat? Play- kaupassakin ne näkyvät ladattu-merkillä.
 
"aloittaja"
Ei ole sovelluksissakaan.Toinen tabletti joka on identtinen tämän uuden kanssa lataa pelit ainakin ihan automatic loppuun asti play-kauoasta ja tekee pikakuvakkeen. Ei tämä uusi vaan!
Tulee kuitenkin se teksti että sovellus ladattu( tms.) ja kun sitä paubaa, homma palautuu play-kauppaan joka kertoo että ladattu. Umpikuja siis.
Vanha tabletti avasi pelin suoraan siitä "lataus valmis" ilmoituksesta.
Samsungin tabletti siis kyseessä.
 
määä
Mietin että siis teillä on kaksi ihan samaa mallia, ja samalla play-tilillä... Siis kun kaupasta lataa siellähän on valikko jossa valita mihin tablettiin lataa, ainakin tossa tietokoneella ladattaessa näkyy heti. Ehkä se lataa aina samaan laitteeseen...
 
määä
Alkuperäinen kirjoittaja määä;29797722:
Mietin että siis teillä on kaksi ihan samaa mallia, ja samalla play-tilillä... Siis kun kaupasta lataa siellähän on valikko jossa valita mihin tablettiin lataa, ainakin tossa tietokoneella ladattaessa näkyy heti. Ehkä se lataa aina samaan laitteeseen...
Ja jos tosiaan näin on, niin en tiedä pystyykö sen laitteen nimämään uudestaan toiseksi siellä playn asetuksissa jotta ne erottuvat. Tai sit toinen tili toiseen.
 
"Mulperi"
Jos lataat tähän uudempaan tablettiin eri pelejä kuin vanhempaan, eikö nekään näy uudessa? Menevätkö vanhempaan tablettiin? Luulisi latauksien tosiaan olevan laite- eikä tilikohtaisia. Mielenkiintoista. Ja katsoit siis asetuksista -> sovellusten hallinta.
 
"Bimbo"
Mulla myös epäselvyyttä ja kaks tablettia. Vanhat pelit on vanhassa ja uudet tulee vain uuteen. Olen aatellut, että pitäiskö pelit maksaa tavallaan kaks kertaa, jos haluaa molemmille koneille.
 
määä
No katsokaapa tietokoneen kautta ladatessa ainakin on ihan selvä alasvetovalikko josta laite valitaan. Ja playssa sieltä hammasrattaan kuvasta asetukset - sieltä näkyy ne omat laitteet, ja näkyy nimen voivan ainakin vaihtaa, joten samanlaiset laitteetkin sitten eroavat toisistaan? Mä en nyt osaa sanoa miten tabletilla näkyy kun itse latailen pc:n kautta.
 
[QUOTE="Mulperi";29797859]Jos lataat tähän uudempaan tablettiin eri pelejä kuin vanhempaan, eikö nekään näy uudessa? Menevätkö vanhempaan tablettiin? Luulisi latauksien tosiaan olevan laite- eikä tilikohtaisia. Mielenkiintoista. Ja katsoit siis asetuksista -> sovellusten hallinta.[/QUOTE]

Lataukset on tilikohtaisia.
 

Yhteistyössä