Ihanaa kun tulee tilaa :D

  • Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti
-.-
Myyn urakalla ylimääräistä tavaraa ja vihdoin alkaa tulla tilaa :)

Myin juuri sohvan parilla kympillä, hyllykön vitosella, peilin, pöydän yms..

Kenkuttaa vähän pistää niin halvalla mutta oikeasti loppuu tila. Muutettiin isompaan ja tuntuu että taas pitäisi tätä menoa olla isompi asunto :D

Mun mielestä on ihanaa kun ostajat on olleet aidosti onnellisia löydöistään. Toisen ylijäämä voi olla toiselle aarre :)
 
  • Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
"a.p"
[QUOTE="Sirkkeli";29797570]Mun pitäs tehdä sama juttu, mutta en saa mitään aikaiseksi. Mitä kautta pistät myyntiin?[/QUOTE]

Tori.fi:n kautta olen myynyt noita isompia. Lisäksi on vielä monta pussukkaa pienempiä tavaroita jotka vien jossain vaiheessa ihan kirpparille.

Mä oon oikeasti kans tosi saamaton mutta nyt olen innostunut siivoilemaan kun tuloksen näkeminen motivoi.
 
"Anne"
Musta se on niin ihanan helppoa kun näppää kännykällä kuvan. Lähettää driveen ja kun on koneella niin noukkii sieltä driven kansiosta ja laittaa facebookin kirppikselle.
 
"Sirkkeli"
[QUOTE="a.p";29797576]Tori.fi:n kautta olen myynyt noita isompia. Lisäksi on vielä monta pussukkaa pienempiä tavaroita jotka vien jossain vaiheessa ihan kirpparille.

Mä oon oikeasti kans tosi saamaton mutta nyt olen innostunut siivoilemaan kun tuloksen näkeminen motivoi.[/QUOTE]

Mulla olis huonekaluja, ja sitten kamalasti lapsen/teinin vaatteita yms. roinaa. Mutta kun ei nuo oikein huutiksessa ole mennyt kaupaksi, niin ei ole motivoinut kamalasti sitten tehdä mitään eroon pääsemisen
vuoksi...
 
"a.p"
Oi kun sais iteki aikaan! Mulla on tosin ylimääräisenä lähinnä kirjoja, ja vaatteita, joita tuskin kukaan tahtoo.
Varmasti tekee kauppansa jos hyvässä kunnossa ja ei liikaa hintaa.

Itsekin myin sohvan todella pilkkahintaan. Maksoin siitä itse 500 euroa 8 vuotta sitten. Hyvässä kunnossa edelleen ja myin sen tosiaan parilla kympillä pois. Vei yhdessä huoneessa turhaa tilaa täysin.

Itse ainakin olen ostanut paljon kirjoja käytettynä :) ja myös myynyt.
 
"a.p"
[QUOTE="Sirkkeli";29797621]Mulla olis huonekaluja, ja sitten kamalasti lapsen/teinin vaatteita yms. roinaa. Mutta kun ei nuo oikein huutiksessa ole mennyt kaupaksi, niin ei ole motivoinut kamalasti sitten tehdä mitään eroon pääsemisen
vuoksi...[/QUOTE]

Laita toriin myyntiin, siellä ne ilmoitukset joutaa lojumaan niin kauan että joku ottaa yhteyttä :D Niin minäki oon tehny. Ei tarvii kauhean aktiivisesti tehdä töitä sen eteen.
 

Yhteistyössä