Luoja mitä kanoja kolmosella :D

  • Viestiketjun aloittaja -----
  • Ensimmäinen viesti
floppiohjelma
Olen nyt muutaman jakson katsonut tuota Suuret Setelit ohjelmaa, ja kertaakaan kukaan ei ole voittanut euroakaan.

Onko kyseisessä ojelmassa kukaan vielä voittanut mitään?

Tuskin jaksan enää katsoa yhtäkään jaksoa, kysymykset joko todella lapsellisen helppoja kuten tuo nuuskamuikkunen, tai sitten jotain übervaikeita joita kukaan ei tiedä, tyyliin minkäväriset sukat Lincolnilla oli jalassa hänen kuollessaan.

Ja tietysti tuo että nuo kilpailijat on laitettu pölöttämään jatkuvasti, kun ohjelmassa ei muuten mitään sisältöä ole.

Aika floppi ollut tämä formaatti maikkarille. Toki varmasti tulee heille halvemmaksi kun ei tarvitse voittorahoja antaa kenellekään.
 
"a.p"
[QUOTE="Annukka";29798403]99% plussalaisista on paljon rumempia, sori vaan kana KOTKOT!!![/QUOTE]

Oletko nähnyt kaikki kun voit noin sanoa?

Ja mä en ainakaan maininnu että olisi rumia. Nättejä naisia kyllä mutta mä en jaksa tuollaista kikattelua.
 
"Annukka"
[QUOTE="a.p";29798431]Oletko nähnyt kaikki kun voit noin sanoa?

Ja mä en ainakaan maininnu että olisi rumia. Nättejä naisia kyllä mutta mä en jaksa tuollaista kikattelua.[/QUOTE]

Galluppejakin tehdessä lasketaan keskiarvo, ei haastatella koko kansaa jos et tiennyt.
 
"a.p"
[QUOTE="Annukka";29798462]Galluppejakin tehdessä lasketaan keskiarvo, ei haastatella koko kansaa jos et tiennyt.[/QUOTE]

Silti en ymmärrä miksi hyökkäät haukkumaan palstalaisten ulkonäköä kun noiden naistenkaan ulkonäköä ei mollattu mitenkään?
 

Yhteistyössä