Tänään aion olla poikkeukesellisen ilkeä!

SIKSI olen NOITA koska OLEN MIES!...ja mikäs banaanietanana ollessa, noidun kaikki tänään Pakistanilaisiksi tunkioundulaateiksi tai arotuulennnussimiksi supikoirantaljoiksi tai vaihtoehtoisesti jopa Tundran vinkuheinäksi, siinä kovia kohtaloita...saa valkata!
 
Miks sun rouva on kiukkunen ja mikä on miesmenkat?
No Rva:ta kiukuttaa monikin asia, enkä hänen puolestaan niitä tässä rupea ruotimaan. Oman mausteensa soppaan tuo se että eilen otin ns. po(h)janmaan kautta, ja kävin myöhään nukkumaan, kattelin multa kiellettyjä internetsisältöjä (ei samaa sukupuolta olevia miespuolisia kääpiöitä ja aaseja). Parannan tapani törpöttelemällä tänään lisää ja siirtämällä kaikkein kauheimman kanuunan huomiselle ( en ole yökkäillyt enää tunteihin). Rva ilkeä on päässyt vihdoin yli palstakiusaamisesta ja nyt silläkin tekee tuo kuukuppiviikko tuloansa, joten se antaa omat mausteensa tähän keitokseen.

Miesmenkat: ylläolevien olosuhteiden valossa vallitseva yleisvitutus mistä muuan äkäinen herra majuri jo vuosia jatkunut esimerkki.

Miesmenkkoja voisi kuvailla myöstermillä uroskatkero.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29801538:
SIKSI olen NOITA koska OLEN MIES!...ja mikäs banaanietanana ollessa, noidun kaikki tänään Pakistanilaisiksi tunkioundulaateiksi tai arotuulennnussimiksi supikoirantaljoiksi tai vaihtoehtoisesti jopa Tundran vinkuheinäksi, siinä kovia kohtaloita...saa valkata!
Mä annan mieluusti sun olla noita koska itse olen pieni, hento ja avuton enkä uskaltaisi ikinä opetella käyttämään taikasauvaa koska se on vaan semmonen juttu jonka miehet osaa. En myöskään päsmäröi töissä tekemään kaikkia hommia vaan ainoastaan ne jotka ei vaadi älyä eikä voimaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
Mä annan mieluusti sun olla noita koska itse olen pieni, hento ja avuton enkä uskaltaisi ikinä opetella käyttämään taikasauvaa koska se on vaan semmonen juttu jonka miehet osaa. En myöskään päsmäröi töissä tekemään kaikkia hommia vaan ainoastaan ne jotka ei vaadi älyä eikä voimaa.
Kyllä se sauvojen heiluttaminen on miesten puuhaa. Siinähän on akatkin vaan tiellä kun miehet panee.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
"hmh"
Mä annan mieluusti sun olla noita koska itse olen pieni, hento ja avuton enkä uskaltaisi ikinä opetella käyttämään taikasauvaa koska se on vaan semmonen juttu jonka miehet osaa. En myöskään päsmäröi töissä tekemään kaikkia hommia vaan ainoastaan ne jotka ei vaadi älyä eikä voimaa.
Ja seksissäkin tärkeintä on vain miehen orgasmi.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch

Yhteistyössä