Täältä upeita mekkoja!

[QUOTE="jooja";29803694]No se "upeus" on kyllä aika henkilökohtainen mielipide.

Ja sinut tietäen tulee mieleen vain venakko-huoran mekot jotka minun mielestäni on kaukana upeasta![/QUOTE]

Täällä on aina ollut naurettavia mielipiteitä vaateiden suhteen, mutta minua se ei häiritse yhtään :). Ymmärrän kyllä syyn miksi täällä niin. Jos koko elämäni olisisin itsekin asunut Suomessa ja olisin nähnyt ettei ihmiset uskalla pukeutua, niin aivan varmasti olisin samanlainen ja samoja mielipideitä ehkä olisi.
 
Hrrh
Olisi kroppaa noihin mutta en voi kuvitella mitään noin mautonta yli kolmekymppisenä :) sopivat hienosti parikympisille, sillon voi mennä missä vaan. Ylensä vaatteissa ei minusta ole mitään oikeaa ikää käyttää niitä, mutta poikkeuksen tekee kovin teinimäinen tyyli. Vanha sääntö on paras, jos paljastat, paljasta vain yhdestä paikasta kerrallaan. Mauton vaikutelma syntyy heti kun mekko on lyhyt, tiukka ja povi paistaa. Tykkään esim. käyttää lyhyitä hameita mutta niiden kanssa ei mitään tissipaitoja niin lopputulos on tyylikäs.
 
Olisi kroppaa noihin mutta en voi kuvitella mitään noin mautonta yli kolmekymppisenä :) sopivat hienosti parikympisille, sillon voi mennä missä vaan. Ylensä vaatteissa ei minusta ole mitään oikeaa ikää käyttää niitä, mutta poikkeuksen tekee kovin teinimäinen tyyli. Vanha sääntö on paras, jos paljastat, paljasta vain yhdestä paikasta kerrallaan. Mauton vaikutelma syntyy heti kun mekko on lyhyt, tiukka ja povi paistaa. Tykkään esim. käyttää lyhyitä hameita mutta niiden kanssa ei mitään tissipaitoja niin lopputulos on tyylikäs.
No ei kaikille 20lle sopii edes samoja mekkoja :). Kaikki on kiinni kropasta ja ulkonäöstä. Mulla ystävä joka on 52v ja se voi hyvinkin pitää näitä mekkoja, kun hän näyttää ihan teiniltä, ehkä kasvisruokaa, treeni ja hyvää huolto itsestä sen tekee, kun tosissaan ei kukaan ikinä olisi voinnut arvata sen ikä. On mulla myös yks 24 tai 25v kaveri hän on tosissaan mies mutta sille voisi antaa ainakin 45v. Kaikki kun ovat erilaisia, ei ne numeroita kannattaa katsoa
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN

Yhteistyössä