Onko Supermarjo mielestäsi kaunis ja kadehdittava?

  • Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
vierasss
Kuka muka pitää äitiyden esikuvana:D ? Rupsahtanut luurankomainen kuivan kesän orava joka suorittaa elämää ja tekee bisnestä jollain 2. luokan tanssitytöillä, kadehdittavaa?.Not.
 
fdfdgs
Mua ihmetyttää että millä meriiteillä se muita neuvoo telkkarissa. Itse syövät Lidlin eineksiä ja pullaa ja suklaata ja kakkuja ja muka ovat olevinaan niin tervehenkisiä.
Sama koskee myös sitä työmäärää. Muille kyllä paasataan perheajan merkityksestä, mutta itse on koko ajan luuri korvalla tai tietokoneella tekemässä töitä. Oikein vielä ylpeilee sillä.

En paljon sen neuvoille painoa anna.
 
ei ei
Tuon ohjelman anti onkin se ihanan ymmärtäväinen ja tuomitsematon Marttojen neuvoja:) Minulle on siitä itselleni tullut vähän enemmän puhtia pitää päivärytmistä ja terveellisistä ruokatavoista kiinni.
 
Nnnmmm
Hirveä nenä, joka sivuprofiilin vuoksi pitäis stailata ennen mediaan pääsyä. Todellakin näyttää ikäistään 20 vuotta vanhemmalta. Liian laiha. Huono ryhti, kumarassa seisoo ja kulkee.
 
"pumpkin"
Tuossa ohjelmassa on minusta huonoa ne välispiikit, joissa Marjo kauhistelee kaikkea ja toistaa itseään (mistäpä sitä uutta sanottavaa keksisi, kun tilanne kaikissa perheissä on törkeän huono...). Se tuntuu myös vähän kierolta, kun Marjo ei sano niitä samoja kauhisteluja perheille suoraan tai niitä ei ainakaan näytetä. Tuossa vastuu on minusta kyllä pääosin ohjelman ohjaajalla/tuottajalla, kun haluaa pistää ne välikommentit siihen. Ei ole siis Marjon vika.

Joo, Marjo saisi minustakin syödä enemmän ja relata vähän...tai oikeastaan paljonkin.
 
"Lillie"
No ei kai sitä oikein voi kadehtia: yksi lapsi niin sairas ettei voi käydä koulua, ja koko perhettä uhkailee joku tuttava tappamisella... Kauheaa suorittamista tosiaan heidän elämä, mutta myös jotenkin ihme hankaluuksia, liekö tottakaan.
 
Sitä sen energisyyttä kadehdin. Mutta ulkonäöstä: pissankeltainen tukka ei sovi sille, saisi vaihtaa johonkin vaaleanruskean-tuhka-kulta -sävyyn.
Tekorusketusta vähemmäksi. Sit ne 10 kiloa lisää painoa niin olisi ihan nätti.
 

Yhteistyössä