jos minä olisin opettaja

  • Viestiketjun aloittaja vihaan lapsia
  • Ensimmäinen viesti
vihaan lapsia
jos minä olisin opettaja, olisin hyvin ankara lapsille. tuhmat lapset löisin heti armotta kuoliaaksi. sitten koulu alkaisi kello 3 aamulla. ensin olisi 10 tuntia koulua, sitten olisi ateria ja sitten 20 tuntia koulua. jokainen oppilas joutuisi kulkemaan kävellen koulumatkat ja jokainen oppilas asuisi vähintään 100 kilometrin päästä koulusta. oppilaat tulisivat luokalleni 2 vuotta vanhoina ja pääsisivät seuraavalle luokalle 25-vuotiaana. heti ensimmäisenä päivänä jokainen oppilas joutuisi opettelemaan raamattun ulkoa ja kirjoittamaan siitä tuhannen sivun aineen. jokainen oppilas joutuisi tuomaan minulle joka päivä satatuhatta euroa rahaa ja jos heillä ei olisi siihen varaa, pistäisin heihin kuoleman myrkyllä. joka päivä joka oppilas joutuisi juoksemaan kymmenen kertaa maapallon ympäri alasti sadan asteen pakkasessa. ruokaa he saisivat vain pienen korpun ja pienen vesilasin .
 
Opettaja
Sinäpä se lellisit oppilaitasi kovasti. Ainakin minun luokallani oppilaat joutuvat ensin opiskelemaan yhteen menoon noin viikon, sitten on minuutin mittainen tauko jonka jälkeen he joutuvat menemään hiilikaivokselle kuukaudeksi vetämään perässään syvältä maan syvyyksistä useiden tuhansien tonnien hiililasteja.
 

Yhteistyössä