Kuinka kauan käytätte suihkuverhoa?

  • Viestiketjun aloittaja suihkussa
  • Ensimmäinen viesti
suihkussa
Eli kuinka usein ostatte uuden? Miten puhdistatte suihkuverhon alaosan kun alkaa likaantumaan. Ei meinaa lähteä sitten millään niin useimmiten päädyn vain ostamaan uuden kun vanha näyttää liian likaiselta.
 
"Sirkkeli"
Siinä vaiheessa kun ei lähde puhtaaksi alhaalta. Pesukoneessa olen käytellyt välillä. Joskus vaihtelen ihan muuten vaan. Yhdestä leikkasin alhaalta osan pois, kun ei puhdistunut. Hyvä tuli.
 
vierass
Mulla oli joskus suihkuverho jota ei saanut koneessa pestä. Taisin sen ensin ämpärissä liottaa ja sitten harjalla/sienellä lattialla sen alaosan jynssäsin. (Sillon mulla ei ollut omaa pesukonetta, muuten oisin kyllä koneeseen heittänyt).

Eikö siis koneessa puhdistu lainkaan? Kokeile kuumempaa lämpötilaa? Jos menee pilalle niin menee mutta eipä sillä likaisellakaan mitään tee.
Jätätkö verhon kuivumaan auki suihkun jälkeen? Ettei oo yhtenä myttynä reunassa?
 
suihkussa
Mulla oli joskus suihkuverho jota ei saanut koneessa pestä. Taisin sen ensin ämpärissä liottaa ja sitten harjalla/sienellä lattialla sen alaosan jynssäsin. (Sillon mulla ei ollut omaa pesukonetta, muuten oisin kyllä koneeseen heittänyt).

Eikö siis koneessa puhdistu lainkaan? Kokeile kuumempaa lämpötilaa? Jos menee pilalle niin menee mutta eipä sillä likaisellakaan mitään tee.
Jätätkö verhon kuivumaan auki suihkun jälkeen? Ettei oo yhtenä myttynä reunassa?
Kiitos. Täytyy kokeilla näitä! Ei koneessa tosiaan puhdistu täytyy kokeilla kuumemmalla lämpötilalla.
 
vierassd
pahoin pinttyneen verhon voi pesta KYLMALLA ohjelmalla ja kloritella ja sitten uudestaan pesuaineella joka poistaa kloriitin kunnolla. kun ei anna pinttya, niin pyykinpesuaine ja pesuohjeen mukainen lampotila riittaa. kokeile kloriittia ensin huomaamattomaan paikkaan.
 

Yhteistyössä