Apua auttakaa, täällä tapahtuu kauheita!

Heräsin n. puoli tuntia sitten johonkin ja jatkoin sänhyssä makoilua jos vaikka uni tulisi uudestaan, mutts äsken alkoi tyhjässä huoneessa soimaan sellainen vvslojuttu joka heijastaa kuvia kattoon. Nyt mä olen ihsn paskajäykkänä täällä enkä uskalla mennä sammuttamaan sitä ja se lusiikki on vielä niin pahaenteisenniuuloisen viatonta ihan kuin jodtan kauhuleffasta. Mieskään ei ole kotona. Vittu pakko mun on mennä sinne apua, auttakaa,! Onko täällä enää ketään paikalla tukena ja turvana?
 
456
Itte heräsin joku aamu sitten siihen kun mies hääräili tuolla keittiössä (lähtee töihin ennen minua). Kuulin selvästi kun huokaili ja haukotteli, ja kun meni vessaan niin lattialaudat narahteli ja vessatapahtumat kuului selvästi. Ja oven napsahdukset ja narinat kuuluivat kans.

Ainut vain että tiesin ihan hyvin että hän oli jo lähtenyt :O Ja siis tiesin että kuulen omiani (ei kai kummitukset käy vessassa!), olin jonkinlaisessa puoliunessa vaikka tuntuikin että olen ihan hereillä. Eikä asiaa helpottanut yhtään että koiratkin alkoivat murisemaan...

Tuo on kans inhottava kun laitteet menevät päälle itsestään, ja tietysti se tapahtuu aina yöllä!
 
Niin...
Siis mikä meni päälle? Joku tekninen vika tullut? Ellet harrasta jotain väärää esim. enkelijuttuja, tarotia, ennustamista, spiritismia jolloin voisivat olla henget asialla?
 
Nou hätä
Meilläkin patterilelut elävät ihan omaa elämäänsä välillä. En jaksa enää kiinnittää huomiota. Ekan kerran kyllä karmi kun joku juna lähtee huitelemaan yön pimeinä tunteina. Jaiks!
 

Yhteistyössä