vaikeasti selitettävä

  • Viestiketjun aloittaja Jasmusnu
  • Ensimmäinen viesti
Jasmusnu
Heippa!

Sisälläni on tällähetkellä melkoinen tunnemyrsky. En oikein tiedä mitä ajatella. Kaikki alkoi siitä kun tyttöystävä ilmoitti että haluaa eron. Syynä tähän oli sellainen että hän ei tunne minua kohtaan enään niin, että näkisi meillä yhteistätulevaisuutta. Minä en sitä eroa halunnut tai halua.

Kun hän kertoi asian minulle menin tietenkin shokkiin. Sovittiin sillon että asiasta jutellaan vielä ym. Mietin ja sulattelin asioita viikon verran ja päätin sitten itsekin lopulta että jos tyttöystäväni on sitä asiaa miettinyt ( jo pidemmän aikaa) niin ehkä se sitten on oikea päätös.

Erottiin sitten tyttöystävän kanssa ja kun hain tavarani pois, niin ilmeni että kaikki tunteet eivät olekaan poissa. Haluaa erota mutta ei halua olla erossa Yms.

Mitä tässä oikein kuuluisi ajatella?
 
vehtaaja
Säilyttelee sua satunnaislämmittäjänä kunnes löytyy uus. Yksin on nii ankeata olla silloin, ku kaikilla muilla on jotain muuta.

ja pidä mielessä tämä: mies antaa hellyyttä saadakseen seksiä, nainen seksiä,saadakseen hellyyttä. Eikä näillä kummallakaan ole mitään tekemistä sen kanssa, että olisit sopiva elämänkumppani. Sopiva petikumppani ehkä.
 
Jasmusnu
Ollaan sovittukin et tästä täytyy vielä jutella. Kun aihe ei olekaan niin "helppo". Kuitenkin oon ollu niin iso osa hänen elämäänsä niin pitkän ajan. Hänelläkin on samanlainen olo et toinen olis kuollu jne.
 
Usein se eroaminen on vaikeaa myös sille, joka sitä haluaa. Yksin tuntuukin oudolta ja alkaa pelottaa. Yhteen palaaminen voi joskus onnistua jos kumpikin sitä todella haluaa, mutta ei pidä antaa toisen jahkailla turhan pitkään oman elämän kustannuksella, siinä vaan satuttaa itseään.
 

Yhteistyössä