Oikeastiko joku äijä Suomi24 treffipalstalla luulee saavansa seksiseuran?.

  • Viestiketjun aloittaja Hyihitto
  • Ensimmäinen viesti
Hyihitto
Laitoin sinne ilmoituksen, että haen elämänkumppania. Joku mies oli kirjoittanut ällöttäviästi, kuinka nuolisi minua ja antaisi suuseksiä jne. Lähinnä tuli tosi oksettava ja likainen olo ja poistin viestin. Oikeastiko joku mies luulee saavansa tuollaisiin viesteihin vastauksia?
 
tosion
Noita tulee säännöllisesti! Olis tosiaan kiva tietää onko yksikään tollasia viestejä lähettävä äijä saanut pesää viestillään? :D

Samoin varatuilta miehiltä tulee jatkuvasti viestejä että kiinnostaisko fuckbuddy ilman mitään sitoomuksia :D

Mullakin lukee että haen elämänkumppania...
 
hhhh
Viestejä tulee itä-eurooppalaisilta naisilta, ovat kyllä hyvännäkösiä ja pyytävät ottamaan yhteyttä webcamilla, ovat ilmeisesti jotain strippareita.
Olen tosiaan saanut useita viestejä kauniilta ulkomaalaisilta naisilta, kaikki ei ole strippareita mutta kun ovat jostain venäjältä niin ei kiinnosta.
 
No ne varmaan ajattelee että olet vapaa harrastamaan seksiä siihen saakka kunnes se oikea löytyy.:D

Laittakaa lisäyksenä johonkin kohtaan että vastaatte ainoastaan tositarkoituksella hakeville.
 
minullakin profiili
Onko teillä joille tulee noita seksiehdotuksia niin kuvalliset profiilit? Minulla ei ole kuvaa ja saan ihan asiallisia ja mukavia viestejä,niin kuvallisilta kuin kuvattomilta.Mukavia miehiä kaiken kaikkiaan olen tavannut mutta vielä ei ole kukaan sytyttänyt tarpeeksi.
Pistäkää blokkia niille ehdottelijoille.
 
perttu1111
Oman kokemukseni mukaan suomi 24 niin treffipalsata ko seksi keskustelutkin ovat lähinnä yksinäisten miesten temmellyskenttiä.
En tiedä treffipalstan tilastoja mutta keskusteluissa 98 proosenttia maijoista ja hilkoista on noin 60 miehiä.
Epäilen vahvasti että kukaan saa tai on koskaan saanut seuraa noilta foorumeilta mutta saatan olla väärässäkin.
Seksi seuraalöytyy kyllä jos mieskelpaa muta naista on turha hakea.
 
panomies75
Oikeastiko joku mies luulee saavansa tuollaisiin viesteihin vastauksia?
Luulisin, että suurin osa vain kokeilee kepillä jäätä. Mahtaako niin suuria odotuksia kuitenkaan asian suhteen olla. Saattaa olla joillekin vain ajankuluakin, niin kummalliselta kuin se kuulostaakin. Itse en ole kokeillut S24:stä seksiseuran hakua, mutta muutamalla muulla palstalla on onnistanut. Kannattaa katsoa vaikkapa seksiseuraa.co josta löytyy hyvää infoa. On muuten netti nykyään aika hyvä väline näissä asioissa.
 

Yhteistyössä