Apua, nyt pelottaa!

Mitä ihmeen kapseleita? Miks otit niitä?


Juo ihan homona vettä ja vedä muutamia intervalleja, son siinä.=)
 
minä,
:)
Hyvin yleiset
haittavaikutukset
(voi esiintyä useammalla kuin 1:llä käyttäjällä 10:stä)
?
ilmavaivat ja niihin mahdollisesti liittyvät rasvaiset tahrat
?
äkillinen suolen toiminta
?
rasvaiset tai öljyiset ulosteet
?
löysät ulosteet.
?
Kerro lääkärille tai apteekkihenkilökun
nalle, jos jokin edellä mainituista haittavaikutuksista on
vakava tai hankala.
Yleiset haittavaikutukset
(joita voi esiintyä 1:llä käyttäjällä 10:stä)
?
vatsakipu
?
ulosteen pidätyskyvyttömyys
?
nestemäiset ulosteet
?
lisääntynyt ulostamisen tarve
?
ahdistuneisuus.
?
Kerro lääkärille tai apteekkihenkilökunnalle, jos jokin edellä mainituista haittavaikutuksista on
vakava tai hankala.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
:)
Hyvin yleiset
haittavaikutukset
(voi esiintyä useammalla kuin 1:llä käyttäjällä 10:stä)
?
ilmavaivat ja niihin mahdollisesti liittyvät rasvaiset tahrat
?
äkillinen suolen toiminta
?
rasvaiset tai öljyiset ulosteet
?
löysät ulosteet.
?
Kerro lääkärille tai apteekkihenkilökun
nalle, jos jokin edellä mainituista haittavaikutuksista on
vakava tai hankala.
Yleiset haittavaikutukset
(joita voi esiintyä 1:llä käyttäjällä 10:stä)
?
vatsakipu
?
ulosteen pidätyskyvyttömyys
?
nestemäiset ulosteet
?
lisääntynyt ulostamisen tarve
?
ahdistuneisuus.
?
Kerro lääkärille tai apteekkihenkilökunnalle, jos jokin edellä mainituista haittavaikutuksista on
vakava tai hankala.
Johan on tuju tabletti.:O
 
Onko sulla ap kaikki hyvin? Sulta on tullut melko outuoja aloituksia viime aikoina.

(Ihan siis hyvällä kysyn, älä suutu. :) )
Miten niin outoja? Jos yöllä alkaa pimputtmet itsekseen soimaan, tottakai pelottaa. Ja jos löydän netistä häiritseviä, hädin tuskin laillisia kirjoituksia, joo, tein nyt siitäkin aloituksen. Mutta millainen täällä siis pitää juttujen taso olla ettei kukaan vedä tätä "kaikki kunnossa" -kortti, ydinfysiikkaako?
 
dera
[QUOTE="Jenis";29819788]Kysytkö tosissasi ihan?[/QUOTE]

Puolitosissani. Eipä tuossa aloituksessa mitään kummaa ole.
Teki mieli sipsiä -> käytti liikaa Orlia (Allin vastaava) -> saa ehkä haittoja (mutta pelästyi liika-annostelusta ja avautui tänne).
 
Blue
Miten niin outoja? Jos yöllä alkaa pimputtmet itsekseen soimaan, tottakai pelottaa. Ja jos löydän netistä häiritseviä, hädin tuskin laillisia kirjoituksia, joo, tein nyt siitäkin aloituksen. Mutta millainen täällä siis pitää juttujen taso olla ettei kukaan vedä tätä "kaikki kunnossa" -kortti, ydinfysiikkaako?
Okei, sori että kysyin. Kuten jo sanoin niin kysyin ihan hyvällä. Jatka vaan.
 
Blue
"No totha mietippä sitä" ÖÖ joo.
-

Aika moni ylipainoinen käyttää Allia/vastaavaa, eikä siitä hyötyä olekaan rasvattomalla ruokavaliolla :)
Mun mielestä ei ole normaalia että sipsin syönnin jälkeen ahdistuu ja kokee tarpeelliseksi ottaa jotain rasvasieppareita (vieläpä) yliannostuksen ja sitten ahdistua siitäkin.

Mutta joo, ehkä se on sitten ihan normaalia naisen elämää, mitä mä en vaan ymmärrä. En puutu sen enempää.
 
dera
Mun mielestä ei ole normaalia että sipsin syönnin jälkeen ahdistuu ja kokee tarpeelliseksi ottaa jotain rasvasieppareita (vieläpä) yliannostuksen ja sitten ahdistua siitäkin.

Mutta joo, ehkä se on sitten ihan normaalia naisen elämää, mitä mä en vaan ymmärrä. En puutu sen enempää.
On täysin "normaalia" eli luonnollista, että _ylipainoinen_ henkilö (onko ap, en tiedä) ahdistuu ahmittuaan/syötyään epäterveellisesti ja samalla yrittää pudottaa painoaan liikunnan, terveellisempien elämäntapojen ja mahdollisesti lääkkeiden tai jopa leikkausten avulla.

Allia ym. voi ottaa 3 päivässä.
 
Blue
On täysin "normaalia" eli luonnollista, että _ylipainoinen_ henkilö (onko ap, en tiedä) ahdistuu ahmittuaan/syötyään epäterveellisesti ja samalla yrittää pudottaa painoaan liikunnan, terveellisempien elämäntapojen ja mahdollisesti lääkkeiden tai jopa leikkausten avulla.

Allia ym. voi ottaa 3 päivässä.
Okei, no sä vissiin sitten samanlainen kun hyvin ymmärrät ja tiedätkin asioista. Mä en tiedä mutten ymmärräkään. Ja noi sun Alli-puheet ei mua kiinnosta. :)
 
"Tupuna"
Varoituksen sana. Käytä niitä sieppareita vain sen aikaa, mitä ohjeissa neuvotaan. Niillä ei parane leikkiä. Olet varmaan itsekin lukenut hirveistä jälkiseurauksista. Niitä ostaessahan apteekissa yleensä tentataan käytöstä.
 
Mulla on normaalisti vähärasvainen ruokavalio ja syön paljon kasviksia, mutta nyt ajattelin kokeilla kun en halua turvota (olen juuri aloittanut lääkityksen jossa on lihomisen riski)
Kukaan ei minua tentannut, ainoastaan yksi ohikulkija "huuteli" etten tarvitse tuollaisia myyjän esitellessä niitä minulle
 
Mulla on normaalisti vähärasvainen ruokavalio ja syön paljon kasviksia, mutta nyt ajattelin kokeilla kun en halua turvota (olen juuri aloittanut lääkityksen jossa on lihomisen riski)
Kukaan ei minua tentannut, ainoastaan yksi ohikulkija "huuteli" etten tarvitse tuollaisia myyjän esitellessä niitä minulle
Jos syö tosi vähärasvaista niin luulis että sipsit itsessään aiheuttais jo sellaisen shokin keholle että uloste lentäis hyvinkin liukkaan oloisesti muutaman kerran.
 

Yhteistyössä