Sonera lähettää paperilaskus jo maksetulta kuukaudelta? (irtisanottu sopimus)

  • Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti
vierasss
Joo, soitin asiakaspalveluun jo kolmesti mutta jono 20-30 minuuttia >/

Soneran laskut on aina tulleet verkkopankkiin suoraan, niin tuli tämä viiminenkin lasku. Maksettiin reippaasti etuajassa. Nyt tuli kuitenkin samasta laskusta paperiversio kotiin... argh. Onko se vaan joku tapa heillä että viiminen lasku lähetetään aina myös paperiversiona vai liittyykö tämä johonkin uusiin laskutussysteemeihin taas. ? Ärsyttää näiden selvittely kun ei saa asiakaspalveluakaan kiinni. Tunnuksetkaan ei toimi enää nettisaitille
 
vierass
Jospa kirjautuisit sinne nettipankkiisi sisään ja katsot, että se maksu on mennyt ja viitenumero on sama. Jos on sama ja summakin on sama, niin olet jo maksanut sen.
 
niihh
Tosiaan katsot nettipankista että lasku tosiaan maksettu (sama viitenumero ja oikea tilinumero). Jos samat tiedot, ei paperilaskua tietysti tarvitse maksaa ja se on sillä selvä. Jos jostain syystä tulisi maksumuistutus tai perintäkirje, otat yhteyttä ja sanot että lasku jo maksettu. Ei sun nyt mitään tarvi tehdä.
 
Vierass
[QUOTE="vierailija";29820235]ensin muistuttelevat muistutus laskulla ja sitten perintään.[/QUOTE]

Ei tule muistutusta. Suoraan menee perintätoimistolle.

Soneran laskutukseen voi soittaa, ja kysyä näkyykö maksusuorituksesi heillä.
 

Yhteistyössä