Öisin itkevällä vauvalla itsekkäitä, katalia tarkoitusperiä - oma lehmä ojassa?

  • Viestiketjun aloittaja "jarru"
  • Ensimmäinen viesti
"jarru"
"Tiede ja ympäristö

Vauvat itkevät estääkseen sisarusten saamisen, kertovat Harvardin yliopiston tutkijat.

Toinen vauva merkitsee vauvalle äidin ja isän jakamista, ja vauvat on ohjelmoitu niin, että he tekevät kaiken voitavansa estääkseen vanhempiensa munasolun ja sperman kohtaamisen, Harvardin evoluutiobiologi David Haig kertoo Evolution, Medicine and Public Health –lehdessä.

Yölliset heräämiset estävät äitiä tulemasta uudelleen raskaaksi. Seksihaluja tappavat keskeytykset ja äärimmäinen väsymys viivästyttävät naisten hedelmällisyyttä."

Uusi selitys vauvan yöitkuille: Yrittää estää miehen ja naisen touhut | Uusi Suomi
 
[QUOTE="jarru";29819990]"Tiede ja ympäristö

Vauvat itkevät estääkseen sisarusten saamisen, kertovat Harvardin yliopiston tutkijat.

Toinen vauva merkitsee vauvalle äidin ja isän jakamista, ja vauvat on ohjelmoitu niin, että he tekevät kaiken voitavansa estääkseen vanhempiensa munasolun ja sperman kohtaamisen, Harvardin evoluutiobiologi David Haig kertoo Evolution, Medicine and Public Health –lehdessä.

Yölliset heräämiset estävät äitiä tulemasta uudelleen raskaaksi. Seksihaluja tappavat keskeytykset ja äärimmäinen väsymys viivästyttävät naisten hedelmällisyyttä."

Uusi selitys vauvan yöitkuille: Yrittää estää miehen ja naisen touhut | Uusi Suomi[/QUOTE]

Just. Evoluutio on totta, mutta kaikkea p***aa sen nimissä lauotaankin.

Mä haluisin muuten ostaa uuden kesätakin kun tuo trenssi on jotenkin jäykän näköinen. Värikin olisi kiva olla semmoinen pirteä. Sit saisi se takki olla takapuolen peittävä vaikka kyllä mun ikäinen vielä voi lyhyitä kittanoitakin käyttää vielä. Ainut että mahaläskit pitäisi saada piiloon, reidet on kyllä ihan sutjakat. Mutta kauhean kallis se takki ei saisi olla, vaikka mun mies varmasti antaisi mun ostaa uuden takin.

Voisiko joku evoluutiobiologi selittää tämän käytökseni, alkaen luolanaisen selviytymiskeinoista? Vai saanko olla....

....ihan oma itseni?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä