100% abortin tekijöistä on naisia

  • Viestiketjun aloittaja "mmies"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="vieras.";29820165]100% naisista jotka läträävät sperman kanssa vaikka eivät halua äidiksi ovat idiootteja.[/QUOTE]

Ai vaikka sperma olisi steriiliä siittiöistä? Taidat itse olla vähän idiootti.
 
"Entinen Ksantippa S."
[QUOTE="vieras.";29820165]100% naisista jotka läträävät sperman kanssa vaikka eivät halua äidiksi ovat idiootteja.[/QUOTE]

Ja 100% niistä jotka eivät läträä on pihtareita tai lesboja. Missä kunnon naiset?
 
säpäle harmaana
[QUOTE="mmies";29820141]Mitä se kertoo naisen etiikasta ja moraalista? Mies ei milloinkaan pystyisi tappamaan lasta jos kantaisi sitä itse sisällään.[/QUOTE]

Mistäs tällainen oletus tulee? Jos miehet tulisivat samaan tahtiin paksuksi, kuin naiset, niin olen ihan varma, että aika 50/50 menisi.
 
kahvikirahvi
Entäs ne miespuoliset lääkärit (vai mikä ammattinimike onkaan) jotka tekee naisille abortteja? Nehän ne tappaa :attn:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
plää
[QUOTE="vieras.";29820165]100% naisista jotka läträävät sperman kanssa vaikka eivät halua äidiksi ovat idiootteja.[/QUOTE]

100% ihmisistä jotka eivät kannata sterilisaatioiän laskua ovat sitten myös idiootteja. Nimim. ei odottanut neitsyenä kolmeakymppiä.
 
älänaurata
[QUOTE="mmies";29820141]Mitä se kertoo naisen etiikasta ja moraalista? Mies ei milloinkaan pystyisi tappamaan lasta jos kantaisi sitä itse sisällään.[/QUOTE]

Hahhah. Miehet pystyvät hyvin painostamaan naisen aborttiin, joten eiköhän se heiltä itseltäänkin onnistuisi ihan yhtä hyvin.
 
"mmies"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29820315:
Mistäs tällainen oletus tulee? Jos miehet tulisivat samaan tahtiin paksuksi, kuin naiset, niin olen ihan varma, että aika 50/50 menisi.
Väärin. Emme voi tietää sitä. Oman käsityseni mukaan mies arvostaa elämää paljon naista enemmän. Tämä nähdään mm. aborttiluvuista ja siinä, että nainen on paljon innokkaampi vaatimaan ehkäisyn käyttöä. Nainen tekee aina päätöksen abortista itse ja on siitä myös vastuussa. Ketään muuta ei aborttipäätöksessä kannata kuunnella. Lasta ei tarvitse kasvattaa lainkaan ellei tahdo, koska yhteiskunta kyllä huolehtii adoptioon annetuista lapsista. Abortti on siis yleensä silkkaa itsekkyyttä ja osoittaa elämän halveksuntaa.
 

Yhteistyössä