Ajatelkaas, miten säästää matkassa itse varaamalla hotellin & lennot...

  • Viestiketjun aloittaja Matkalle...
  • Ensimmäinen viesti
Matkalle...
Olen tässä jo pidemmän aikaa katsonut meille (äiti, isä + lapsi) matkaa etelän erääseen rantakohteeseen. 2 viikkoa tarkoitus olla. Vertasin pakettimatkaa ja itse varaten lennot+majoituksen. Molemmat samassa rantakohteessa, samalla paikalla suunnilleen, meren rannalla majoitus, merinäköala, keittomahdollisuus, uima-allas. Erään matkanjärjestäjän ja itse varaten lennot+majoitus hintaero on n. 1700 e (halvempi siis itse varaten) . Itse valitsemassa myös suora lento ilman vaihtoja. Että ei jää paljon mietittävää, kumman valitsen :)
 
"..."
Hmm. 2+1 reissu etelän rantakohteeseen 2 viikkoa ei pitäisi kovimman sesongin ulkopuolella maksaa muutenkaan kuin noin 1700€, joten taidat nyt katsoa jotain superkallista matkanjärjestäjän matkaa.
 
finsskillä
Jep, mä varasin kesän sesonkiaikaan. Suorat lennot, keskitason hotelli isolla allasalueella, rantaan noin 5 min kävely. Sisältää kuljetukset yms. Juu vaan 1 viikko, mutta hintaa on 320e hlö. Eli ei 4 aikuiseltakaan maksa lähellekään tuota, minkä ap säästää. Ja on valmis pakettimatka. Joten kaikki on suhteellista. Joskus säästää ja toisella kertaa ei.
 
Matkalle...
Tämä paikka on Mallorca ja Playa de Palman alue (n. 10 km) Palman kaupungin keskustaan siis, eli ei ihan halpa kohde. Matkustusaika on myös kuumimpaan sesonki-aikaan heinäkuussa. Heinäkuussa siksi, että meidän on omat lomat pakko pitää silloin, koska lapsella ei ole mitään hoitoa heinäkuussa (erityislapsi ja jo koulussa, eikä voi olla kotona yksin). Ja kyllä, Tjareborgilla tuonne saman tasoiseen majoitukseen maksaa matkat tuolloin n. 4700 e meiltä kolmelta ja itse varaten päästään n. 3000 e hintaan. Tiedän, että tämä ei ole mikään halpa, mutta nyt halutaan parempaa majoitusta ja merinäköalalla ja rannalta, koska tämä on minun syntymäpäivämatkani, kerrankos sitä pyöreitä täytetään.
 
Tämä paikka on Mallorca ja Playa de Palman alue (n. 10 km) Palman kaupungin keskustaan siis, eli ei ihan halpa kohde. Matkustusaika on myös kuumimpaan sesonki-aikaan heinäkuussa. Heinäkuussa siksi, että meidän on omat lomat pakko pitää silloin, koska lapsella ei ole mitään hoitoa heinäkuussa (erityislapsi ja jo koulussa, eikä voi olla kotona yksin). Ja kyllä, Tjareborgilla tuonne saman tasoiseen majoitukseen maksaa matkat tuolloin n. 4700 e meiltä kolmelta ja itse varaten päästään n. 3000 e hintaan. Tiedän, että tämä ei ole mikään halpa, mutta nyt halutaan parempaa majoitusta ja merinäköalalla ja rannalta, koska tämä on minun syntymäpäivämatkani, kerrankos sitä pyöreitä täytetään.
Paljon onnea ja mukavaa matkaa!
Ja mitä väliä sillä on paljonko se matka maksaa..? Siis noin loppupeleissä. Kunhan rahalle saa vastinetta! Ja miksei matkustamiseen saisi käyttää rahaa..??
 

Yhteistyössä