Ruokahaaste vko 20

pimpomm
Ei kannattais osallistua näihin haasteisiin jos ei pysty/osaa/kerkee tekeen sit sunnuntaina äänestystä. Epäreilua muita kohtaan koska nyt pitäis olla selvillä jo voittaja ja ens viikon aihe :(
Kohteliasta ois ees ilmottaa ellei kykene tekemään äänestystä kun muut turhaan odottavat.
 
:-/
Ei kannattais osallistua näihin haasteisiin jos ei pysty/osaa/kerkee tekeen sit sunnuntaina äänestystä. Epäreilua muita kohtaan koska nyt pitäis olla selvillä jo voittaja ja ens viikon aihe :(
Kohteliasta ois ees ilmottaa ellei kykene tekemään äänestystä kun muut turhaan odottavat.
Mä en kans tajua miks ei edes ilmota ettei tee äänestystä. Musta tää on hauska juttu ja aika monta kertaa homma ei vaa toimi.
 
Hei oikeesti?
Tehkää joku se äänestys vai voidaanko sopia tässä ja nyt et Scarlett voittaa tän kisan? Sehän se lopputulos ois ollu kaiketi koska hänellä paras annos ylivoimaisesti.
Teetkö siis Scarlett vaan ihan pokalla uuden haasteen ensi viikoksi? =)
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
hoip
Mitä helkattia, missä on äänestys?

Mun mielestä saisi antaa osallistujalle viikon tai kahden banaanin ruokahaasteeseen, jos ei äänestystä hoida esille tai vaihtoehtoisesti sovi että joku toinen hoitaa. Höh ja pöh.
Tämä mikään venäjä ole, missä voittajat valitaan kahden hengen huutoäänestyksellä.
 
"mindis"
Mitä helkattia, missä on äänestys?

Mun mielestä saisi antaa osallistujalle viikon tai kahden banaanin ruokahaasteeseen, jos ei äänestystä hoida esille tai vaihtoehtoisesti sovi että joku toinen hoitaa. Höh ja pöh.
Tämä mikään venäjä ole, missä voittajat valitaan kahden hengen huutoäänestyksellä.
Olihan Haravan annos ihan ylivoimainen muihin eväisiin verrattuna. Olen kans sitä mieltä et voidaan julistaa voittajaksi. Muuten ei katsos päästä eteenpäin ollenkaan.
 
Voi hyvänen aika
[QUOTE="mindis";29922952]Aivan!
Ja säännön mukaan ois kiva ilmottaa et joku muu sit tekee äänestyksen mut sit kun jätetään kokonaan kaikki kuin p-läjä niin ärsyttää..
Joku satunnaiskävijä vois ajatella muitakin kun tähän osallistuu. Ei mulla muuta.[/QUOTE]
Ja kun säännöissä sanotaan, että aloittaja tekee äänestyksen, ei kukaan sadoista muistakaan palstalaisista voi sitä tehdä? Mieluummin ollaan ilman ja vikistään ja naristaan :D
 
Hei, olen syvästi pahoillani,että en ole ollut äänestystä tekemässä enkä sitä ole kellekkään delegoinut.
Muutama päivä tuon aiheen tekemisen jälkeen jäin auton alle ja mursin lonkkani ja eilen pääsin sairaalata vasta kotia.
Ei ensimmäisenä koko tänä aikana ole käynyt mielessä tämä ruokahaaste ja äänestyksen tekeminen ( ilmeisesti olisi pitänyt) siihen vaikka olen varsin tietoinen säännöistä.
Otan bannin vastaan jos sellainen asetetaan koska tällä hetkellä ei ole minusta vielä tuonne köökin puolelle :D
Elämä silti voittaa :D

Wieruus ilmeiseti äänestyksen teki , suuri kiitos siitä
 
Hei, olen syvästi pahoillani,että en ole ollut äänestystä tekemässä enkä sitä ole kellekkään delegoinut.
Muutama päivä tuon aiheen tekemisen jälkeen jäin auton alle ja mursin lonkkani ja eilen pääsin sairaalata vasta kotia.
Ei ensimmäisenä koko tänä aikana ole käynyt mielessä tämä ruokahaaste ja äänestyksen tekeminen ( ilmeisesti olisi pitänyt) siihen vaikka olen varsin tietoinen säännöistä.
Otan bannin vastaan jos sellainen asetetaan koska tällä hetkellä ei ole minusta vielä tuonne köökin puolelle :D
Elämä silti voittaa :D

Wieruus ilmeiseti äänestyksen teki , suuri kiitos siitä
Oho, otan osaa.
 
Hei, olen syvästi pahoillani,että en ole ollut äänestystä tekemässä enkä sitä ole kellekkään delegoinut.
Muutama päivä tuon aiheen tekemisen jälkeen jäin auton alle ja mursin lonkkani ja eilen pääsin sairaalata vasta kotia.
Ei ensimmäisenä koko tänä aikana ole käynyt mielessä tämä ruokahaaste ja äänestyksen tekeminen ( ilmeisesti olisi pitänyt) siihen vaikka olen varsin tietoinen säännöistä.
Otan bannin vastaan jos sellainen asetetaan koska tällä hetkellä ei ole minusta vielä tuonne köökin puolelle :D
Elämä silti voittaa :D

Wieruus ilmeiseti äänestyksen teki , suuri kiitos siitä
Siis häh, sairaalassa oot laiskana pötkötelly, eikä muka oo ruokahaasteen äänestys käynyt mielessäkään? Shame :O :xmas:


Paranemisia sinulle :)
 

Yhteistyössä