Mies haluaa appiukon JA anopin kanssa sekasaunaan!

  • Viestiketjun aloittaja Onko normaalia?
  • Ensimmäinen viesti
Onko normaalia?
Mulla uus miesystävä ja hän täräytti, että nimenomaan haluaa anopinkin mökillä saunomaan? Normaalia? Ja siis tietty alastomana hänen mielestään saunotaan suomessa. Jotenkin ahdistaa, että mies haluaa jotain runnkumateriaalia äitistäni!
 
"Mie"
Ihan normaalia tuo, tietysti riippuu vähän miehestäkin. Ja toki anopistakin. Sekä aikas paljon osapuolien iästäkin..
Mutta jos oletetaan, että anoppi ei mikään isotissinen seksipommi ole ja mies on ihan normaali saunomisesta pitävä suomalainen mies, niin ehkä hänen mielestään sauna on sopiva suomalainen paikka tehdä tuttavuutta. Enkä siis tarkoita "tuttavuutta" vaan ihan oikeasti tutustua johonkuhun. Se on kuitenkin tuo sauna sellainen paikka, että siellä jos ollaan alasti, niin aika usein ihmiset tuntevat itsensä enemmän haavoittuvaiseksi ym. jolloin totuuskin tulee paremmin julki.
MUTTA! Ehkä tässä onkin nyt kyse siitä, ettet vielä luota miesystävääsi täysin etkä ainakaan tunne häntä, sekä kenties jotain itsetunto-ongelmia, jos tällaista pitää kysyä. Onko tämä anoppi mielestäsi mieleisempi miehelle kuin itse olet? Minä jos pyytäisin anoppia tai appiukkoa saunaan, niin ei siinä kukaan ihmettelisi mitään. Ei ainakaan mitään runkkumateriaalia miettisi..
..Rauhoitu :)
 
"jjh"
Sauna paikka tehdä tuttavuutta?

No ei kyllä meidän piireissä ole. Kyllä tutttavuutta tehdään ihan muualla. Saunakulttuuri tulee sitten kun ollaan tutustuttu.

Miehen kanssa ollaan oltu 8 v. yhdessä eikä tule mieleenkään lähteä alasti appiukon kanssa saunaan. Anopin kanssa voin ja olenkin ollut
 

Yhteistyössä