Tuliko sikiö ulos? *kuva* EI HERKILLE!

  • Viestiketjun aloittaja enkelimmekö?
  • Ensimmäinen viesti
enkelimmekö?
Rv 11+0. Raskaus on ollut kohdunulkoinen, mutta sijainnista ei 100% varmuutta. Sain 2vk sitten metotreksaatti piikin, ja olen sen jälkeen vuodellut verta enemmän ja vähemmän.

Eilen illalla alkoi kunnolla lorahdella hyytymiä ja kirkasta tuoretta verta valuu jatkuvasti. Äsken tuntui sitten alapäässä painetta, sitten pieni pulahdus, ja kun juoksin vessaan, tuli tällainen ulos. Heti tuli mieleen, että onko se sikiö.. Ei nimittäin ole yhtä pehmeä kuin normaali hyytymä, vaan tuollainen kiinteä 1,5-2cm puikula..

Imettelen kuitenkin että eikös kohdunulkoisessa se raskausmateriaali "sula/kuihdu" elimistöön? Vai voikontulla ulos alakautta? Kuva voi järkyttää/inhottaa, jos on herkkä niin ei kannata katsoa.

image
 
Voi olla
Yleensähän sikiö olisi noilla raskausviikoilla vähän isompi mutta voi tietenkin myös olla sikiö joka sieltä tuli. Jos haluat varmuuden niin ota yhteyttä terveysasemalle tai neuvolaan/sairaalaan/äitiyspolille, mihin nyt sinun on neuvottu ottavan yhteyttä kyseisessä asiassa.

:hug:
 
"Jeba"
Mullakin tuli kohdunulkoisessa tuollainen samanlainen köntti ja olin vasta rv 6+ ja oli ehkä vähän isompikin kuin tuo sun, joten en usko että tuo on sikiö vaan muuta raskaustavaraa.
 
Sarda
En usko että tuo on sikiö ollut koska itse kävin rv8 ultrassa ja sikiöllä oli jo kädet ja jalat aiheet ja selvä pää... joten joku hyytymä tuo täytyy olla. Neuvolaan soitto
 
"kolmen äiti"
Mulla tuli viime kesänä tyhjennysvuodon seassa juuri tuollaisia. Oltiin jo nt-ultrassa käyty kun raskaus paljastui tuulimunaksi, sain mukaan lääkkeet ja illalla alkoi vuoto ja tuli noita isoja hyytymiä.
 
kokemus
Itse 5 keskenmenoa kokeneena, on ainakin kolme kolmessa tullut vastaavanlaiset "möykyt"ulos :( En tiedä onko sitten sikiö vai muuta materiaalia, mut aina noiden "möykkyjen" jälkeen olen tiennyt että kesken meni.
 

Yhteistyössä