Jani Sievisen lapset muuttivat Norjaan.

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
"akka"
En usko, Norjaan on nii jumalattoman pitkä matkakin että tuskin tapaamiset sinne onnistuu ja olen sitä mieltä että kyllä mua nyt hirveesti ahdistaa tämä asia.Tuskin nukun moneen viikkoon. =(
 
"öhö"
Mitä mieltä pitäisi olla? Kyllä mäkin muuttaisin tuossa tapauksessa tottakai omaan maahani, luonnollista. Jani olisi voinut ajatella miten käy kun sössii asiansa. Tottahan ne nyt isäänsä näkee, varmaan taviskansalaista paremmin kun on rahaa millä matkustella.
Ei multa kyllä säälipisteitä tolle ärsyttävälle miehenkuvatukselle heru, ihan oikein teki ex-vaimo.
 
"Sirkkeli"
No mitäpä minä siitä mieltä. Jos oikeasti tahtoo nähdä mukulansa, niin se kyllä onnistuu.

Mutta onhan nyt aikaa elää ihan niin kuin ikinä itse haluaa. Kenenkään nalkuttamatta, ja kenenkään roikkumatta lahkeesta. Ja varmaan nauttii siitä, en yhtään epäile.
 
dddd
[QUOTE="öhö";30083928]Mitä mieltä pitäisi olla? Kyllä mäkin muuttaisin tuossa tapauksessa tottakai omaan maahani, luonnollista. Jani olisi voinut ajatella miten käy kun sössii asiansa. Tottahan ne nyt isäänsä näkee, varmaan taviskansalaista paremmin kun on rahaa millä matkustella.
Ei multa kyllä säälipisteitä tolle ärsyttävälle miehenkuvatukselle heru, ihan oikein teki ex-vaimo.[/QUOTE]

Näinpä. Ymmärtääkseni Jania ei ole hirveästi edes kotona näkynyt joten tuskin kovin suurta mullistusta tulee lasten elämään.

Tyypillinen mies, joka alkaa vinkumaan lastensa perään, vasta siinä vaiheessa, kun tajuaa menettävänsä nämä. Sitä ennen oma perhe ei ole kiinnostanut tippaakaan, vaan ollaan liesuttu pelkästään omissa riennoissa.
 

Yhteistyössä