Projekti makkari.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Ja heti alkuun kerron että kyllä, mulla oli varaa tähän koska raha-asiat menikin paremmin ku luulin. Sängyn ja patjat tosin ostin osarilla ja kyllä, sängyn ois saanu halvemmallakin mutta mä halusin just ton. Se tarkoittaa sitä että sohvan hankinta siirtyy kauemmaksi mutta se ei haittaa.

Ja kyllä, mulla oli vuokranantajan lupa.

No niin ja sitten itse asiaan.

Elikkä tän kämpän pienin makkari oli näin ihana ku tänne muutettiin:

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]

[/URL]

[/IMG]


Pitääpä välilläkattoa kuinka noi kuvat tulee, joten jatkuu kohta.
 
HippuTAR
Erityisesti haluan kiinnittää huomion tähän mahtavaan työn jälkeen (ilman lupaa joku edellinen asukas maalannut ja tapetoinut)

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Osa kuvista on kuinka päin sattuu mutta en ny jaksa välittää siitä.
 
HippuTAR
Tapetti poistettu ekalta seinältä:

[/URL][/IMG]

Tässä vaiheessa tajusin että toi maalattukin on tapetti. Eiku repimään lisää.

Ja sen maalatun tapetin alta paljastui tämä:

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]

:headwall:

Tota viimestä tapettia ei saanut irti joten maalasin sit siihen päälle.
Ja ehkä huomasittekin että vaatekaappi on poistunut.
 
vieras...
tykkäsin kovasti tuosta kuvasta jossa on maalattu ja vain lamppu katossa, ajattelin että tästä tulee hieno. mut sit noi kalusteet ja verhot oli niin karseet että pieleen meni :(
 
HippuTAR
Juu tosiaan, se on mun makkari ja vihdoinkin, ekaa kertaa mun elämässä just sellanen mistä mä tykkään. No, lakanat ei oo ihan nappiin mutta en löytäny sellasia mitkä olisin halunnu.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
iu
Seinät ja valaisin ovat tosi jees. Kalustus ja tekstiilien värit eivät ole minunkaan makuuni, mutta jokaisella on omat mieltymyksensä, ja sä teet just semmoisen kuin mistä itse tykkäät. Heinoa! :)
 
HippuTAR
Oletko HippuTAR romaani? Tunnen yhden romaaniperheen ja heidän sisutustyyli on juuri tuollainen. Pitsiä, kultaa, punaista, röyhelöä jne.
Haha, no en. Ja mä en oo koskaan ennen käyttäny mitään tollasta mitä tuola makkaris on. Mutta halusin tosta just tollasen ja tykkään siitä. Mihinkään muuhun huoneeseen ei tule mitään ton tyylistä.

Ja ahtaalta näyttää koska on ahdasta. Huone on 3mx3m, joten ku sinne laittaa parisängyn niin ahdastahan siinä tulee, sille ei nyt vaan voi mitään.
 
HippuTAR
Niin ja tiesin että mun makuisista jutuista useimmat ei tykkää, siksipä en koskaan ennen ole uskaltanut "sisustaa" oman maun mukaan. Vaan olen kaiken valinnut mahdollisimman neutraalia ja huomaamatonta ettei tuu sanomista.
 

Yhteistyössä