Kertokaa nyt saatana mihin sotaan me ollaan menossa

  • Viestiketjun aloittaja "sss"
  • Ensimmäinen viesti
Ei uskalla hymyillä, koska joku tiukkapipoinen naikkonen voisi tulkita sen seksuaaliseksi ahdisteluksi.
No ehkä ne naiset eivät uskalla hymyillä, koska joku mies kuitenkin tulkitsisi sen kutsuksi seksuaaliseen ahdisteluun? Aika monella naisella lienee kokemusta siitä, että innokkaasta pöytään tuppautujasta ei meinaa päästä eroon edes kirveellä, lekalla ja käsikranaatilla. Mutta kun näyttää omiin ajatuksiinsa vajonneelta pohdiskelijalta, ne tyhjäpäiset miehet kiertävät kaukaa ja siirtyvät häiriköimään seuraavaa pöytäseuruetta.
 
"iina"
No, mistäs tiedätte vaikka niitä pommikoneita vaan alkais yhtäkkiä tulemaan. Mut ok, hymyillään vaan silti ja kaikilla ois kivaa. Tai siis ehkä pitää osata sanoo russian, vai kirjotetaankse noin?
 
"sss"
[QUOTE="iina";30084666]No, mistäs tiedätte vaikka niitä pommikoneita vaan alkais yhtäkkiä tulemaan. Mut ok, hymyillään vaan silti ja kaikilla ois kivaa. Tai siis ehkä pitää osata sanoo russian, vai kirjotetaankse noin?[/QUOTE]

Tiedän tarinan miehestä joka kuoli saippuaan, liian liukas. Ei voi koskaan tietää.
 
"iina"
Voi vittu mitä musaa taas tai en mä tiedä mikä toi on, ku ei jaksa kattoo. Kuuntelisit säkin vaan sitä Cultin Firewomania tubesta...vai osaisitsä ihan linkittää sen tänne, ku mä en tajua vieläkään, ett miten se tehdään...please auta pikkasen..
 
"iina"
No joo menin sit kumminkin kuunteleen...ihan karseeta. Voiko joku oikeesti haluta kuunnella tämmöstä. En nyt halua olla sit mitenkään epäkohtelias. Aai niin, ei pitäny sanoo kaikkee ääneen mitä ajattelee..
 
"sss"
[QUOTE="iina";30084777]Voi vittu mitä musaa taas tai en mä tiedä mikä toi on, ku ei jaksa kattoo. Kuuntelisit säkin vaan sitä Cultin Firewomania tubesta...vai osaisitsä ihan linkittää sen tänne, ku mä en tajua vieläkään, ett miten se tehdään...please auta pikkasen..[/QUOTE]

[video=youtube;DZ3xkWuP3Ck]http://www.youtube.com/watch?v=DZ3xkWuP3Ck[/video]
 
"kii"
Tässä selitys:

- Nuoret naiset = ovat surkeana koska ukkokulta joutui armeijan harmaisiin ja kestää ainakin kaksi viikkoa, että pääsee viikonlopuksi lomille.

- Keskivanhat naiset = Kuuma ja tuntevat olonsa lihaviksi norsuiksi. Harmittaa kun ei voi käyttää niukkoja shortseja ja toppeja, eikä rannalla voi olla biksuissa, koska nykyään pitää olla tosi Fitness!! Lisäksi kiimaiset miehet jotenkin odottavat naisten pukeutuvan kesällä miehiä miellyttääkseen ja sekin vituttaa, koska odottajat itse kulkevat ilman paitaa maharölly tuettuna vyöllä vahvistettuun housunvyötäröön.

- Keskivanhat - tosivanhat naiset = Niiden miehet ovat olleet kesälomalla koko heinäkuun, vituttaa. Jalkapallon MM-kisat pilasivat alkukesän, rahat on loppu kun piti niitä varten ostaa 79" telkka.
 
"iina"
Mut siis totuus on se, ett mulla on ihan helvetin iso maha ja ne tissit on aina vaan liian pienet. Kai mä niitä esittelisin, jos ois jotain näytettävää. No, mun on aina kysyttävä mieheltä, ett voinks mä kulkee tämmösissä vaatteissa. Kai se sit tietää...mut en mä mitään liian paljastavaa voi pitää. Hei, mut pitää mun hätistellä vielä miehiä ja ehkä naisiakin mun kimpusta, jos käydään jossain. Mut onneks mä oon naimisissa, mun mies vetää turpaan, jos joku ei usko mua..
 

Yhteistyössä