Blogeista

  • Viestiketjun aloittaja h mm
  • Ensimmäinen viesti
h mm
Miksi joillakin blogeilla on virallisesti vähäisesti lukijoita, mutta anonyymina kysymyksiä ja kommentteja tulee aina jokaiseen postaukseen paljon.

Ja sitten on blogeja joilla on virallisesti enemmän lukijoita, mutta ketään ei kiinnosta jos ei tulisi kuukausiin postauksia. Ihmiset pysyvät ja kommenttejakaan ei tule.
 
Osa ihmisistä ei ehkä vain viitsi tai halua liittyä lukijaksi kaikkiin niihin blogeihin, joita tulee luettua. Ja saattaa olla, ettei kaikilla edes ole profiilia, jolla blogiin liittyä...eikä sitten halua vain siksi profiilia perustaa, että saisi liityttyä blogin lukijaksi. Sitä kun voi lukea ilman liittymistäkin :)

Itse seuraan erästä blogia, joka ei ole päivittynyt yli vuoteen. Olen lukijana siinä edelleen ja aion olla jatkossakin. Olen kyllä äärimmäisen kiinnostunut siitä, että tuleeko postauksia vai ei...ja odotankin uutta postausta kuin kuuta nousevaa. Saattaa tosin olla, ettei sitä koskaan tule, mutta toivon parasta :)

Kommentteja ei tuohon blogiin varmaankaan kovin usein tule, koska se ei päivity. Ei siis ole mitään uutta, jota kommentoida. Toki jokunen uusi ihminen saattaa blogiin eksyä ja puumerkkinsä jättää, mutta koska päivämääristä näkee, ettei päivityksiä ole ollut aikoihin, monikaan tuskin kommenttia jaksaa alka rustaamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä