HuOmEnTa

  • Viestiketjun aloittaja Minni-hiiri harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Minni-hiiri harmaana
Maraboun aamun toivotuksia en ole huomannut aikoihin - on vissiin päässyt kunnon lomamoodiin ja sehän se parasta onkin.

Tuntuu entistä paremmilta nää aamut sairaalareissun jälkeen, kun elämä meni oikeen kunnolla kehnoksi. Sitä kai pitää kokea jotain tuommosta, että osaa arvostaa vaikka sitä kahvikupposta aamuisin :)
 
IhQ
Huomenta!
Mitä siulle, Minni-hiiri, tapahtui että sairaalaan jouduit?: /

Meillä lapset laittaa itelleen aamupalaa (pitää mennä vähän vahtimaan just) ite istun kahvin kans koneella ja mies vielä nukkuu. Huomenna mies sit töihin taas, alkaa uus vuorokierto.
 
"iina"
Vitun hyvää huomenta. Tupakat on loppu ja mistään ei tuu mitään. onneks on edes kahvii ja mitä mun pitäis tehdä naamalleni, kun kota lähdetään tai on tässä vielä pari tuntii, että saa sitä helvetin tupakkaa. ja siis mitä mä laitan päälle. mustat farkut on pesussa ja ne toiset on kai liian tiukat tai siis se vetskari ainakin viimeks meinas aueta, sen kans pitää sitte käyttää pidempää paitaa, mut vittu ne on paskaset, ku käytiin baarissa viikonloppuna. no nii ja mun meikit on hukassa, ei mulla oo kun puuteri, huulipuna ja pari rajauskynää, ripsiväriä voin lainata. no saanks mä mitenkään itsestäni ihmisen näköstä, vittu mä haluaisin tatskan, mut mä pelkään neuloja siis ihan oikeesti pelkään ja mua pistellään vähän väliä, ei se ennen tuntunu miltään, mut musta on tullu kipuherkkä. välillä se demonien paneminenkin sattu, mut nyt on vähän helpompaa. ehkä mä jotenki vaan kuvittelen sen sattumisen, mut todellista se mulle silti on. hiuksia mä en kyllä jaksa pestä, ehkä mä meen illalla suihkuun, jos mulla nyt sitte on edes niitä helvetin pesuaineita, siis ei oo varaa ostaa yhtään mitään, ehkä mulla on varaa ostaa yks kahvi sieltä kahviosta, siis lasken ne kolikkoni myöhemmin. mut siis en mä oikeesti tiedä miltä mä näytän. jonkun mielestä mulla on tissit, jonkun mielestä mulla on maha, toisen mielestä mä oon alipainonen jonkun mielestä mä oon raskaana, mut se on nyt totuus, että raskaana mä en ainakaan ole, on tehty testit ja kaikkee. siis ois ihan kauheeta, jos tulis raskaaks, tämmösenä mä en mitenkään pystyis huolehtimaan lapsesta. pitää vaan uskoo siihen, että toi mies tietää mitä se tekee, välillä on keskeytettyä ja välillä kortsu, mut ei me edes oikeestaan kovin usein tehdä sitä enkä mä tiedä no joo ehkä menee jo vähän liian henkilökohtaseks. mut siis mukavaa päivää kaikille, ehkä mä nyt selviän ilman sitä tupakkaakin hetken. tuli vähän parempi fiilis, kun skitso sai taas avautuu.
 
"iina"
No, nyt mä oon sit taas sairaalassa. Kyllä oli kauheeta taas tulla takas. siis täällä ei tapahdu mitään. tai siis kokoajanha täällä jotain tapahtuu, mut en mä haluu jutella noitten kaa, ku kaikilla on vaan kauheita ongelmii ja sairauksii. Kunha sais ittensä kuntoon. onneks on sentään tää kone, voi kuunnella musiikkii ja leikkiä olevansa jossain muualla. ja tupakkapaikalleki on ihan helvetin pitkä matka. savutonta ku pitää nykyään olla. ihan tyhmää sellanenki. mun mielestä tupakan savu on vaa terveellilstä. onneks on kohta kahvi, vaikk paskaa tää osaston kahvi on. oli mul kolikoita sen verran, että sain kahviossa käytyy. kuuntelin vähän musiikkii sielläkin, ku siel on kone mitä voi käyttää. en mä tiedä onko se jotain tärkeempää tarkotusta varten, mut ei oo kukaan tullu poiskaan ajamaan, vaik käyttää tubee. joo,, miten mä saan taas tän päivän kuluun...
 

Yhteistyössä