Mitähän ihottumaa?? Kuva

  • Viestiketjun aloittaja Mikä on??
  • Ensimmäinen viesti
Mikä on??
image

Tämmöistä ilmenee nyt vähän väliä, työterveyslääkäri pitää nokkosihottumana mutta en usko.. Ei kutia ollenkaan, tulee viikon päästä takasi ku on lopettanu kortisonirasvan.. Kestänyt nyt 2kk..
 
Viera s
Jospa sulla on vaan kuiva iho? Rasvaatko tarpeeksi?

Ootko koittanut, lähteekö noi läntit vaikka zyrtecin jälkeen? Jos sitten kuitenkin on vaikka sitä nokkosihottumaa, ei sekään aina kutia..
 
....
Olisiko allergiaa, jätä kynsilakka pois sekä hoito-aine. hiuksista kuitenkin valuu vettä kaulalle , samoin kynsilakka allergiset reagoivat juuri kaulan herkällä iholla .
 
Vierash
Mulla just ton näköstä, mulla savipuoli-ihottuma. Mulla se ei oo ihan tyypillisen näköstä eikä kutise, lähtee nizoral tms. kuureilla aina n. 6kk kerrallaan ja tulee sitten takas, alkaa ns. näppymäisenä mutta muuttuu myöhemmin läiskämäiseksi. Sitä en tiedä onko sinun ihottuma samaa, savipuoli ei reagoi allergialääkkeisiin mutta on helppo testata hilseshamppoolla että onko kyse siitä, laittaa hilseshamppoota ihottumakohtaan ja antaa vaikuttaa n. 10min, tän kun toistaa muutamana päivänä, pitäisi ihottuman alkaa häviämään jos kyseessä on savipuoli.
 
"vierastaja"
Mulla puhkes pari kesää sitten aurinkoihottuma, koskaan aikasemmin ei ole ollut. Iho meni pahimmillaan vesikelloille, ja en siis palanut vaan iho ei sietänyt uv:tä yhtään. Tänä kesänäkin oireita alkoi tulee juuri toukokuun paikkeilla mutta ei äitynyt onneksi kovin pahasti. Kutiaa kovasti.
 

Yhteistyössä