Kuukausi aikaa tiputtaa 5kg, Auttakaa!

  • Viestiketjun aloittaja Hhhh
  • Ensimmäinen viesti
Hhhh
Heittäkää kaikki keinot kehiin!

Hieman kerron ruokailutottumuksistani:

Aamulla: kaura-tai 4viljanpuuroa, hedelmiä ja kahvia.

Lounaalla: kotona tehtyä ruokaa, teen mahdollisimman paljon itse, eli eineksiä ei käytetä. Lautasella aina vähintään puolet salaattia ja kasviksia. Annoskoot maltillisia.
(Tänään esim. Lihapullat tomaattikastikkeessa, pieni kauhallinen täysjyvämakaronia, tuoresalaattia ja keitettyä kukkakaalia)

Välipalalla: kahvia, hedelmiä tai ruisleipä lisukkeineen (oivariini, salaattia, kinkkua tai juustoa, tomaattia ja kurkkua)

Päivällisellä: taas sitä kotiruokaa

Iltapalalla: puuroa.

Juon vettä 2-3litraa päivässä. Maitoa en juo, maitotuotteiden käyttö muutenkin vähäistä. Jos jogurttia tekee mieli, ostan soijajogurttia.
Herkkuja syön lauantaisin jos mieli tekee. En silloinkaan ylenpalttisesti niitä mätä.

Liikkuminen on nyt vähän huonoa kipeän lonkan vuoksi, mutta pyrin päivittäin tekemään pienen kävelylenkin vaunuja työntäen. Lähialueiden uimahallit kesätauolla ja jokiveteen en ilkeä mennä, kylmää :D

Lähtötilanne nyt siis 62kg. Pituutta 158cm.
 
Outlet harmaana
Ei onnistu mitenkään. Kilon pari voit saada kuukaudessa pois lisäämällä liikuntaa reippaasti, syömällä salaattia ja vähärasvaista kanaa, jättämällä hedelmät veks ja yksinkertaisesti syömällä vähenmän. Et todellakaan tarvitse välipalaa ja puuroa iltapalaksi, jos et juurikaan liiku. Ihan liikaa hiilaria saat noin.
Muista juoda paljon vettä, siis useampi litra päivässä.
 
Et kyllä noilla sapuskoilla onnistu!

Jos vaihdat lounaan vaikkapa siihen laihdutus-kaalikeittoon ja jätät välipalat veks, on jotain toivoa.

Ja muutenkin. Rasvaa et saa tuota määrää katoamaan, pyri viimeiselle viikolla poistamaan nestettä.
 
"Sirkkeli"
Sullahan on melekein miun mitat :O Tai onkin, riippuen mun pituuden mittaajaasta. Ei vinkkejä, koska itse en saa pois. Tosin se johtuu siitä, että syön sokeria helvetisti enkä pysty enää liikkumaan.
 
"Sirkkeli"
Hemmetisti sä vedät viljatuotteita, noilla mä olisin rantapallo. Itse kokeilen nyt viljatonta, kun kroppa ei vissiin kestä sitä. Ja maidotonta.

Teen viherpirtelöä ainakin kerran päivässä, ne on hyviä ja täyttäviä.
 
Hhhh
Et kyllä noilla sapuskoilla onnistu!

Jos vaihdat lounaan vaikkapa siihen laihdutus-kaalikeittoon ja jätät välipalat veks, on jotain toivoa.

Ja muutenkin. Rasvaa et saa tuota määrää katoamaan, pyri viimeiselle viikolla poistamaan nestettä.
Ei näillä sapuskoilla onnistukaan, kai nyt sen tiedän! Annoin esimerkin syömisistäni, jotta pystytte kommentoimaan ja antamaan vinkkejä!

Ja urheilemaan en siis kunnolla pysty. Mutta liikkeessä olen aamusta iltaan, kolme alle kouluikäistä huolehtivat siitä..

Ja vettä juon sen 2-3litraa päivässä.
 
"pläski"
Mä oon saman pituinen ja painoinen kuin ap.

En saa painoa tippumaan muutaku kilon ja sitte tulee stoppi.

Ennen painoin 58kg. Voiko e-pillerit nostaa painoa tuon verran?

Syön vähemmän ku ap. En syö ollenkaan leipää. Kaurapuuroa aamuisin vain.
Peruna/riisi/pastaa vain 1-2kertaa viikossa. Jugurtin vaihdoin luonnonjugurttiin.
 
Ei näillä sapuskoilla onnistukaan, kai nyt sen tiedän! Annoin esimerkin syömisistäni, jotta pystytte kommentoimaan ja antamaan vinkkejä!

Ja urheilemaan en siis kunnolla pysty. Mutta liikkeessä olen aamusta iltaan, kolme alle kouluikäistä huolehtivat siitä..

Ja vettä juon sen 2-3litraa päivässä.
Aaa, no sitten! Tähtää sapuskoilla sekä rasvanpolttoon että nesteenpoistoon. Se kaalikeitto oikeasti toimii! Aamupalalla jotain rasvaista niin että rasva-aineenvaihdunta lähtee käyntiin ja sit venytät lounaan mahd. pitkälle kittaamalla kahvia rasvattoman maidon kanssa. Välipalaksi tai iltapalaksi vaikka ananasta ja raejuustoa tai rahkaa. Ja päivälllisellä iso salaatti ilman kastiketta ja kalaa, lihaa tai kanaa mahd vähällä rasvalla.
 
Hhhh
Aaa, no sitten! Tähtää sapuskoilla sekä rasvanpolttoon että nesteenpoistoon. Se kaalikeitto oikeasti toimii! Aamupalalla jotain rasvaista niin että rasva-aineenvaihdunta lähtee käyntiin ja sit venytät lounaan mahd. pitkälle kittaamalla kahvia rasvattoman maidon kanssa. Välipalaksi tai iltapalaksi vaikka ananasta ja raejuustoa tai rahkaa. Ja päivälllisellä iso salaatti ilman kastiketta ja kalaa, lihaa tai kanaa mahd vähällä rasvalla.
Onko kaalikeittoon oma ohjeensa? Vai tuleeko vaan kaalia, porkkanaa ja mausteita?
 
"tiina"
Alkuperäinen kirjoittaja Minä kerron;30090706:
Googlaa Jutan superdieetti, minä sain sillä viikossa 3 kg pois.
Laihdutus hyvään alkuun Super-Jutan dieetillä - Artikkelit - Kiloklubi

Mä löysin tommosen. Mutta mutta, vääntäkää nyt tyhmälle rautalangasta, kuuluuko aamiaisen kaurahiutaleet keittää vai syödä raejuuston&mehukeiton kanssa tuorepuuro tyyppisesti?
Millä korvaan vehnäleseet, kun keliaakikkona en vehnää voi syödä?
 

Yhteistyössä