Ihana tunne <3

  • Viestiketjun aloittaja "vvvv"
  • Ensimmäinen viesti
"vvvv"
[QUOTE="ttt";30114257]Toi on niin ihana tunne <3

En mäkään uskonut saavani ihastustani,mutta niin vain sain ja nyt meillä on 2 lasta,farmari-Volvo ja koira :D

Usko tulevaan ja onneen![/QUOTE]

Ihanaa että jollain on ollut onni matkassa :D Hieman olisi merkkejä ilmassa että hänkin olisi kiinnostunut, mut varmaan mä vaan kuvittelen :D Mutta niin kauan kun en tee mitään tyhmää niin saan ainakin pitää hänet kaverina :)
 
"vvvv"
Se ihana tunne ei laimene KUN päädytte yhteen. ;) Ei piiitkänkään ajan jälkeen.
Voi vimpulat, se oiskin hienoa jos tämän kanssa päätyis yhteen, on meinaan mun mielestä niin täydellinen mies <3 :D


Vähän ehkä tässä arkailen edes mitään yrittämistä kun ei ole miehiä ollut mun elämässä eron jälkeen, edellinen mies siis jätti mut nuoremman takia.
 
Go for it! Mahtavaa! Toi on kyllä ihana tunne. Ei munkaan pitänyt mitään miehiä katellakaan moneen vuoteen eron jälkeen, mut niin vaan yks tuli ja muutti hyvät suunnitelmani. Nyt ollaan muuttamassa saman katon alle. :)
 
"vvvv"
Go for it! Mahtavaa! Toi on kyllä ihana tunne. Ei munkaan pitänyt mitään miehiä katellakaan moneen vuoteen eron jälkeen, mut niin vaan yks tuli ja muutti hyvät suunnitelmani. Nyt ollaan muuttamassa saman katon alle. :)
Oi ihanaa, onnea teille! :)
Tässä oli joo tarkoitus kasvattaa tuo pienin ala-asteikään ennenkuin alkaisin miehiä katselemaan mutta nyt ihan sattumalta olen tähän huipputyyppiin tutustunut :D
 

Yhteistyössä