Onko teillä kenelläkään poikaa, joka on syntynyt 21.6-22.7 ??

  • Viestiketjun aloittaja "Miemie"
  • Ensimmäinen viesti
"Miemie"
Onko hän:
*kiltti
*äidin poika
*takertuva
*taiteellinen
*kiinnostunut vauvoista/lapsista ja hoitaa mielellään
*mieliala vaihtelee usein
*herkkä ja tunteellinen

Kuulostaako tutulta?
 
reija
Täällä on yhden 9-vuotiaan rapupojan äiti. Enemmän on kyllä iskänpoika. Kovin on urheilullinen, kovin herkkä, mutta reipas poika. Ei ole kiinnostunut vauvoista, eikä yleensäkään pienistä lapsista, välillä kyllä leikittää pikku sisartaan. On myös muutos herkkä uusille asioille.
 
"Täky"
Herkkä ja tunteellinen on ja mielealat vaihtelevat kovasti, mutta muuten reipas, suosittu ja empaattinen, ei kovin taiteellinen eikä ollenkaan takertuva mammanpoika, vaan menee ihan omia menojaan (täytti juuri 8).
 
meillä
[QUOTE="Täky";30114347]Herkkä ja tunteellinen on ja mielealat vaihtelevat kovasti, mutta muuten reipas, suosittu ja empaattinen, ei kovin taiteellinen eikä ollenkaan takertuva mammanpoika, vaan menee ihan omia menojaan (täytti juuri 8).[/QUOTE]

toinen aivan samanmoinen
 
"miemie"
[QUOTE="Täky";30114347]Herkkä ja tunteellinen on ja mielealat vaihtelevat kovasti, mutta muuten reipas, suosittu ja empaattinen, ei kovin taiteellinen eikä ollenkaan takertuva mammanpoika, vaan menee ihan omia menojaan (täytti juuri 8).[/QUOTE]

millä tavalla tunteellisuus ja herkkyys näkyvät ulospäin pojassasi?
 
Henkilö
Ei muuta noista kuin kiltti... Tietysti oma lapsi on;) Siinä sen taas näkee, ettei syntymäaika vaikuta luonteeseen. On menevä, räväkkä, rohkea (liian rohkea, aina ensimmäisenä sukeltamassa vaaranpaikkoihin ja aivan onnellisena eksyisi väkijoukkoon). Vai takertuva, päinvastoin, hyvin omatoiminen. Taiteellisuudesta en nyt niin tiedä, kun on vasta 3, mutta ei ole edes piirtämisestä hirveästi kiinnostunut.


En minä tajua miten kukaan enää jaksaa horoskooppeihin uskoa kun ei ne ikinä pidä paikkaansa, ainakaan milloin minä olen niitä tutkinut! Tai jos pitää, se on jotain niin ympäripyöreää että sopii keneen tahansa. Tai tietysti jos vaan kasataan tarpeeksi pitkä lista luonteenpiirteitä, tottahan joku niistä sattuu kohdalleen.
 
mä...
Onko hän:
*kiltti - KYLLÄ
*äidin poika -KYLLÄ
*takertuva -EI
*taiteellinen - KYLLÄ
*kiinnostunut vauvoista/lapsista ja hoitaa mielellään -EI
*mieliala vaihtelee usein -KYLLÄ
*herkkä ja tunteellinen -KYLLÄ
 
"kolmen äiti"
Meidän 11v poika on erittäin tunteellinen, herkkä, tarkka, taiteellinen, muut huomioonottava ja erittäin empaattinen, tykkää vauvoista ja hoivaa mielellään, todella siisti ja myös äidin poika mikä ei enää näy ihan samalla tavoin mitä pienenä. On kyllä mieletsäni erittäin tyypillinen rapu-poika. 24.6. syntynyt.
 
vierass
[QUOTE="kolmen äiti";30115099]Meidän 11v poika on erittäin tunteellinen, herkkä, tarkka, taiteellinen, muut huomioonottava ja erittäin empaattinen, tykkää vauvoista ja hoivaa mielellään, todella siisti ja myös äidin poika mikä ei enää näy ihan samalla tavoin mitä pienenä. On kyllä mieletsäni erittäin tyypillinen rapu-poika. 24.6. syntynyt.[/QUOTE]

Ihankun keroisit meidän 11v pojasta :) hän syntynyt 10.7.
 
Vieras vieras
Meillä heinäkuun puolivälissä syntynyt poika, kaikkea muuta noista kyllä mutta takertuva ei ole eikä erityisen taiteellinen. Tosin on vasta 5v, että tiedä sitten tuleeko taiteellisuutta myöhemmin(?).

Mun mielestä näissä kyllä yllättävän paljon on tottakin, myös meidän oinas-pojan kohdalla.
 

Yhteistyössä