Onko kukaan pannut sinua tietämättäsi?

  • Viestiketjun aloittaja Joku ehkä ...
  • Ensimmäinen viesti
Selvinpäin
Mulle on käynyt niin. Enkä ollut nauttinut yhtään alkoholia. Kyseessä oli miesystäväni. Kertoi mulle seuraavana päivänä. En olisi ikinä voinut kuvitellakaan voivani nukkua niin sikeästi etten herää siihen, kun minuun yhdytään. Jätti jälkensä. Häpeä ja pettymys. Viha miestä kohtaan.
 
Heräsin kyllä
Eräissä firman bileissä tuli juhlittua aika rankasti, ja muistan kyllä, kun työkaveri kömpi viereen nukkumaan. Annoin sen olla, nukuin itse vaatteet päällä ja selin häneen, kuvittelin jotenkin hänen ymmärtävän ettei kiinnosta.
Hän on naimisissa, samoin minä.
Yöllä heräsin kuitenkin siihen, kun hän oli sisälläni :(
 
Kerro lisää
Alkuperäinen kirjoittaja Heräsin kyllä;30114471:
Eräissä firman bileissä tuli juhlittua aika rankasti, ja muistan kyllä, kun työkaveri kömpi viereen nukkumaan. Annoin sen olla, nukuin itse vaatteet päällä ja selin häneen, kuvittelin jotenkin hänen ymmärtävän ettei kiinnosta.
Hän on naimisissa, samoin minä.
Yöllä heräsin kuitenkin siihen, kun hän oli sisälläni :(
Laukesitko?
 
unissasekstaaja
Nukkuessani joskus on käynyt näin. Ihan hassu juttu, mies luuli että olin vain uninen, mutta olin ollut kyllä ihan mukana silti :D Olin joutunut ottamaan aikaisemmin väsyttävää lääkettä ja johtui kai siitä. Eipä tuo minua haittaa, rakastan herätä suuseksiin yms. ja mies samaten, joten ei mitenkään tavatonta meillä, vaikka jotakin kai voisi ahdistaakin, mutta me emme niin pidä noita seksiasioitamme niin vakavina. Mukava herätys vain ja jos ei herää, niin.. Oli kai mukavia unia sitten :D
 

Yhteistyössä