Nyt musta tuntuu että mä en selviä tästä.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Tää on jo muutaman päivän yrittäny puskea pintaan mutta oon saanu pidettyä sen pois. Eilen vaan selvis yks juttu ja siihen päälle se et noi tenavat on ihan mahdottomia ollu tänään. On niin kuuma ettei pihalla voi olla ja sisällekki paistuu. Kaikilla on tuskaanen olo ja sit yhtäkkiä vaan paska olo vyöry päälle. Mä en pysty enkä kykene. Ja silti on pakko.
Tännekkää sais purkaa mutta ku pakko johonki seki tehdä. :'(
 
LaMamanMorbid
:hug: Oisko sulla mahdollisuutta jutella jonkun kanssa ihan rauhassa? Vai onko niin, että oot lasten kanssa 24/7...
Voimia, koita jaksaa! Kyllä se siitä helpottaa!!!!
 
"Sirkkeli"
Kyllä sä selviät. Nyt purkaat sen ahistuksen jollain tavalla(huuda, siivoa tms.), ja tee se niin monta kertaa että helpottaa. Ei ole mahdollisuutta kuin selvitä, kaikesta paskasta. kun on nuo ipanat.
 
vieras-
Tee ensin fyysisestä olosta mahdollisimman siedettävä, eli suihku, kastele paita ja pakkasen kautta päälle, märkä viileä pyyhe harteille ja lapsille samat ensiavuksi. Pää toimii paremmin kun fyysinen olo on ok.
 
HippuTAR
[QUOTE="Sirkkeli";30114998]Kyllä sä selviät. Nyt purkaat sen ahistuksen jollain tavalla(huuda, siivoa tms.), ja tee se niin monta kertaa että helpottaa. Ei ole mahdollisuutta kuin selvitä, kaikesta paskasta. kun on nuo ipanat.[/QUOTE]

Juu, näinhän se on. Täytynee ruveta siivoomaan, huutaa ei viitti.

Aika tiiviisti oon lasten kanssa mutta enempi on ongelma ettei oo ketään jolle haluaisin näitä puhua.
 
"Sirkkeli"
Juu, näinhän se on. Täytynee ruveta siivoomaan, huutaa ei viitti.

Aika tiiviisti oon lasten kanssa mutta enempi on ongelma ettei oo ketään jolle haluaisin näitä puhua.
Ymmärrän. Itselläni on nyt niin paljon patoutunutta vihaa ihmisiä ja elämää kohtaan, että välillä tuntuu että räjähdän. Tai no, verenpaine kertoo, että varmaan räjähdänkin.
 
de
Hanki apua. Soita neuvolaan tai sosiaalitoimistoon että saisit tukihenkilön karttoittamaan tilanteesi ja mikä apu olisi parasta teille. Ei tarvitse yksin pärjätä, pyydä apua ja ota sitä vastaan. Eikös sulla ole jo pitempään jatkunut tuo tilanne? Ainakin muistan lukeneeni ennenkin ettet jaksa.. Hyvää kesää. :)
 
karua
No jos aloittaisit kuitenkin siitä että puhuisit jollekkin. Jaettu murhe ja sitä rataa...
jos ei halua kertoa siellä "oikeassa elämässä" kellekkään niin ainahan voi kertoa tänne, vaikka täällä muuta väitettäisiin. Parempi kertoa kun hautoa sitä pahaa oloa ja upota sen mukana syvälle.
 
HippuTAR
Hanki apua. Soita neuvolaan tai sosiaalitoimistoon että saisit tukihenkilön karttoittamaan tilanteesi ja mikä apu olisi parasta teille. Ei tarvitse yksin pärjätä, pyydä apua ja ota sitä vastaan. Eikös sulla ole jo pitempään jatkunut tuo tilanne? Ainakin muistan lukeneeni ennenkin ettet jaksa.. Hyvää kesää. :)
Voi olla.

Pääasiassa kuitenkin oikeesti jaksan ihan ok, välillä vaan iskee hetkellisesti paska päivä. Mutta, mutta... tää on ny muuta. Johtuu erosta, jonka kylläkin ite halusin. Ja oletin että mies ei paljo lapsia ota mutta joskus kuitenkin. No, oikeesti onki ottanu niitä tosi paljo, joskin yhden kerrallaan. Ja itseasiassa meillä on erilleenmuuton jälkeen ollu paljon paremmat välit ku vuosiin, on saatu puhuttua paljo ym.
Mutta nyt muutaman päivän on tuntunu että mies onki puhunu pelkkää paskaa, luotto ollu muutenki pitkään hakuses. Ja eilen mulle selvis etten enäävoi päästää lapsia sinne yöksi ollenkaan.
Eniten täs ehkä ny vituttaa oma tyhmyys. Miten mä menin taas luottamaan????? Ja miksi, oi miksi mä annan yhden vitun ääliön vaikuttaa itteeni näin paljon? Ja onhan tää oikeestaan samaa ku aiemminki, lähes ainahan siinä on samantyyppistä ollu taustalla. No, kai tääki sit nopeesti menee ohi. Huoh, tyhmä, tyhmä akka :mad:
 
mietin
Miksi et voi päästää lapsia sinne yöksi? Joutuvatko he johonkin vaaraan? Jättääkö mies lapsen yöksi yksin, käyttääkö alkoholia, pahoinpiteleekö tai käyttääkö hyväkseen?

Kurja tilanne sinulla, helteet vielä siihen päälle ja matalapaine. Tsemppiä.
 
"nainen"
Mutta nyt muutaman päivän on tuntunu että mies onki puhunu pelkkää paskaa, luotto ollu muutenki pitkään hakuses. Ja eilen mulle selvis etten enäävoi päästää lapsia sinne yöksi ollenkaan.
En tiedä, miksi erosit, mutta mitä ihmettä se ex-mies voi olla tehnyt, ettei lapsiakaan voi päästää sinne yöksi? Alkoholisti taas ratkennut vai?


Onko sulla ystäviä? Lähde illalla terassille nauttimaan pari ja keskustelemaan henkeviä.
 
mietin
Monella meillä eronneella on hetkiä jolloin nimittelee itseään tyhmäksi kun meni lisääntymään juuri sen paskapään kanssa josta juuri on eroamassa.

Mutta ne hetket on hetkiä vaan. Ilman sitä miestä nämä lapset ei olis juuri näitä lapsia vaan joitain ihan muita lapsia. Lapset olis ansainneet paremman isän (ja ainakin mun lapset ehkä paremman äidinkin), mutta näin se nyt meni ja heillä nyt on tämmöinen elämä ja kohtalo, tämmöinen äiti ja semmoinen isä. Ja ainakin omalla kohdallani väitän että kun loppuun asti mietin elämääni, niin paljon rakastin, rakkauteen syntyi nuo minun lapseni, vaikka kaikki sitten vituilleen lopulta päättyikin.

Kyllä sä kestät. Kestetty on me monet muutkin.
 
  • Tykkää
Reactions: HippuTAR
no mieti lisää
Monella meillä eronneella on hetkiä jolloin nimittelee itseään tyhmäksi kun meni lisääntymään juuri sen paskapään kanssa josta juuri on eroamassa.

Mutta ne hetket on hetkiä vaan. Ilman sitä miestä nämä lapset ei olis juuri näitä lapsia vaan joitain ihan muita lapsia. Lapset olis ansainneet paremman isän (ja ainakin mun lapset ehkä paremman äidinkin), mutta näin se nyt meni ja heillä nyt on tämmöinen elämä ja kohtalo, tämmöinen äiti ja semmoinen isä. Ja ainakin omalla kohdallani väitän että kun loppuun asti mietin elämääni, niin paljon rakastin, rakkauteen syntyi nuo minun lapseni, vaikka kaikki sitten vituilleen lopulta päättyikin.

Kyllä sä kestät. Kestetty on me monet muutkin.
Joo joo ja lehmät lentää. Siinä taas yksi palstamamma vätystelijä puolustelee itseään kun on pilannut lastensa elämän...
 
Täydellisen epätäydellinen
Laita lasten kanssa elämä risaiseksi: 6 litraa jäätelöä kaupasta ja 4 megasipsipussia.

Hiiteen terveellinen ruoka, hiiteen siivous, hiiteen kaikki. Jos lapset hyppivät silmille niin ala laulaa, mahdollisimman kovaa ja niin nuotin vierestä kuin vain pystyt.

Huomenna sitten taas terveellisempää ruokaa ja normaalimpaa elämää.
 

Yhteistyössä