Alkaako tämä olemaan vakavampaa seurustelua?

  • Viestiketjun aloittaja "Katrie"
  • Ensimmäinen viesti
"Katrie"
Vietimme tuttava miehen kanssa yhteisen viikonlopun. Meillä on ollut aikasemminkin "pientä säätöä" mutta siihen se on jäänytkin. Kun olin tekemässä eilen lähtöä kysäisi että Mitäpä jos ottaisit tuon avaimen, olet aina tervetullut tänne ja suutelot lopuksi. Ei olla edes vielä oikein puhuttu tämän meidän "jutun" jatkumisesta, mutta eikös tuo avaimen anto jo jotain tarkoita? Nyt näitä palstan kuuluisia "psygolokeja" kehiin :D
 
sdgdfh
Kuulostaa todella oudolta. Että "säätöä" ollut ja nyt antoi avaimen? Ilmeisesti ette ole puhuneet tunteistanne tai ylipäänsä teistä, ja silti antoi sulle kotiavaimensa? Tosi kummallinen suhde teillä.
Oisit nyt sitten kysynyt että mitä se avaimen antaminen tarkoittaa, kyllä tuossa vaiheessa pitäisi jo saada jotain suustaan.
 
Ahaa..
Mies näköjään antoi luukkunsa avaimet aikas alkuvaiheessa... Saattaahan ap,n mies tosissaankin olla. No
mulle itselleni antoi avaimen, kun ei ollut kotona, kun tulin häntä alkuaikoina tapaamaan. En ollutkaan koskaan sitä ennen saanut avaimia ja ilahduin. Täällä on monesti näitä katkiksia kirjottelemassa. Ehkä parempi että tän (tulevan) miehesi kanssa asiasta keskustelet, täällä ei taideta tuntea sellaista sanaa kuin rakkaus ;)
 
"Katrie"
Joo olen sen huomannut kyllä että täällä näitä katkeria ja elämäänsä kyllästyneitä ihmisiä riittää, mut mulla oli pieni toivo tuolla takaraivossa että kyllä täällä muutama fiksu neuvoa antava ihminen löytyy! Mutta jostain kumman syystä ei ne vaan eksy mun tekemiin keskusteluihin.. Joo siis lähinnä sen takia kysyin kun on ennen ollut luottamusongelmia miesten kanssa niin nyt oli kyllä ihan ilahduttava yllätys, en vain oikein ollut uskoa silmiäni, kun toodella alkuvaiheessa ollaan-saa nähä mitä jatkossa tapahtuu.
 
"Mollamaija"
Onnea teille. Joo sanoisin samaa kuin edelliset että aika alkuvaiheessa antoi kotiavaimen, mutta kyllähän se sitten jo jotain suurempia tunteita merkitsee. Aika tylsää olis jos kaikki parisuhteet olisivat samallaisia, toivottavasti avain pysyy sulla kauan eikä lähde niin nopeasti kuin tulikin. Sinuna varmaan menisin joku kerta sinne kun ja jos mies on töissä tekisin ruokaa...Tehkää juttuja pariskuntana ;)
 
"lol"
[QUOTE="Katrie";30115377]Joo olen sen huomannut kyllä että täällä näitä katkeria ja elämäänsä kyllästyneitä ihmisiä riittää, mut mulla oli pieni toivo tuolla takaraivossa että kyllä täällä muutama fiksu neuvoa antava ihminen löytyy! Mutta jostain kumman syystä ei ne vaan eksy mun tekemiin keskusteluihin.. [/QUOTE]

Niin, miksiköhän? Johtuiskohan siitä millaisia aloituksia teet? Ja mä en kyllä näe tässä ketjussa yhtään 'katkeraa tai elämään kyllästynyttä' viestiä, eli mitä sekoilet...?

Ja kysy siltä äijältä mitä meinas, mikä suhde toi nyt ees on olevinaan jos ette voi suoraan puhua.
 
"Katrie"
Jep niin tulen tekemäänkin kyllä suoraan voimme puhua mutta tuli niin yllättäen kai kissa vei kielen multa...Joo on kätevämpää kun siellä tulee välillä käytyä ja kun tämä mies tekee duunia ma-pe niin voi mennä sinne kun huvittaa tolla kotiavaimella. Pitäneekin sit enskerralla kun meen niin puhua tästä asiasta et mitä meinaa. :)
 
"Katrie"
tsekkasin uudelleen enkä nähnyt että ap olisi laittanut kuinka pitkään heidän suhde on kestänyt.
Se siinä just onkin, meillä ei ole koskaan ollut mitään VAKAVAA suhdetta. Lähinnä satunnaista hauskanpitoa, yhdessäoloa yms kyllä sen kuvan olen saanut että mies on kiinnostunut enkä rupea omia tunteitanikaan vähättelemään mutmut... "säätöä" on ollut mutta en suhteeksi voi kutsua, sen takia yllätyinkin avaimesta ja nyt ei olla pidetty 2 päivään yhteyttä kun herra on töissä, ehkä laitan toimeksi ja lähden huomenna käymään, kerran kun se avain on saatu! No, ehkä tästä se lähtee. Tunnettu ollaan 1 vuosi ja viime talvella alko ehkä tunteet vähän syventymään.
 
"Como"
Vakavaa suhde on silloin, kun toisen kanssa uskaltaa puhua ihan kaikesta. Jos ei heti sillä hetkellä huomaa kysyä, niin vakava suhde kyllä kestää senkin että voi toiselle soittaa perään ja kysyä.. :)
 
[QUOTE="Katrie";30115462]Se siinä just onkin, meillä ei ole koskaan ollut mitään VAKAVAA suhdetta. Lähinnä satunnaista hauskanpitoa, yhdessäoloa yms kyllä sen kuvan olen saanut että mies on kiinnostunut enkä rupea omia tunteitanikaan vähättelemään mutmut... "säätöä" on ollut mutta en suhteeksi voi kutsua, sen takia yllätyinkin avaimesta ja nyt ei olla pidetty 2 päivään yhteyttä kun herra on töissä, ehkä laitan toimeksi ja lähden huomenna käymään, kerran kun se avain on saatu! No, ehkä tästä se lähtee. Tunnettu ollaan 1 vuosi ja viime talvella alko ehkä tunteet vähän syventymään.[/QUOTE]

Eli sinä olet ollut ihan vaan seikkailumielessä mukana mutta ilmiselvästi mies ei. Hän on luultavasti luullut että olette seurustelleet.
 
"Mie"
Meidän tapaamisesta tais olla pari viikkoa, kun sain mieheltä avaimen... Mut me nyt oltiinkin yhdessä kaikki mahdollinen aika eikä tarvinnut erikseen kysyä tai miettiä, että seurustellaanko... Sanoisin, että mkes on vakavissaan jos avaimen antaa kämppäänsä.
 

Yhteistyössä