Mitä teen kun lapseni tappelvat koko ajan keskenään?

  • Viestiketjun aloittaja Viiden äiti.
  • Ensimmäinen viesti
Viiden äiti.
He ovat poika 14v, tyttö 11v, tyttö 5v, poika 1½v ja kaksoset (tyttö ja poika 5kk). He tappelevat koko ajan keskenään, nytkin tuolla 14v ja 5kk vanha poika tappelevat keskenään olohuoneen lattialla kun kumpikin haluaisi leikkiä samaan aikaan samalla lelulla.
 
"Jemina"
Tiedän tunteen 2 lapsen yh-äitinä. Välillä menee hermot todella loppuun....Yhteishuoltajuus on mutta miehestä apua ei ole ja asuu erillään. Jos tappelee ota lelu molemmilta pois ja sano että tällä ei sitten enään tänään leikitä. Tai sanot että vuorotellen ja et löytyyhän niitä muitakin leluja.
 
"minää"
Miten mä lasken jotenki väärin mut eikö tossa oo kuus lasta? :)

Ja täälläkin tappelee parhaillaan 2 v ja puolivuotias, aarhh ku välillä meinaa rasittaa... :)

Kai saat välillä pitää hengähdystaukoja ? Ite en muuten jaksais :)
 
[QUOTE="minää";30115425]Miten mä lasken jotenki väärin mut eikö tossa oo kuus lasta? :)

Ja täälläkin tappelee parhaillaan 2 v ja puolivuotias, aarhh ku välillä meinaa rasittaa... :)

Kai saat välillä pitää hengähdystaukoja ? Ite en muuten jaksais :)[/QUOTE]

Joo mut ap:n 14-vuotias kinaa jostain lelusta vauvan kanssa? "Äiti, tuo Veikko ei anna mulle tätä duploa? "
 
vierassa
[QUOTE="minää";30115425]Miten mä lasken jotenki väärin mut eikö tossa oo kuus lasta? :)[/QUOTE]
Kaksoset tietty lasketaan puolikkaiksi. Usein puhutaan kaksospuolikkaista.
 
"ihmettelen"
Miten ihmeessä 14v teini ja 5kk vanha vauva tappelevat keskenään samasta lelusta ja miksi ihmeessä 14-vuotias edes haluaisi leikkiä samoilla leluilla kuin vauva?
 

Yhteistyössä