Menkat myöhässä, missä syy?

  • Viestiketjun aloittaja sinikelpo
  • Ensimmäinen viesti
"xXx"
No mulla oli just 10pv myöhässä, testi odotetusti nega. Kyllä ne sieltä tulee. Ei mullakaan ollut koskaan ennen ollut näin myöhässä, ne menkat mitkä sitten tuli oli tavallista lyhyemmät ja vuotoa oli tosi vähän. Aiemmin säännöllinen kierto. Ehkä ei ollut edes ovulaatiota tossa kierrossa, mene ja tiedä näistä sitten. Stressi vaikuttaa, itse olin juhlinut melko paljon joten mulla oli syy varmaan siinä.
 
vie
Mulla oli kerran menkat myöhässä varasin lääkärille ajan tehtiin raskaustesti joka oli negatiivinen.Taudin kuvaksi tais tulla hormoonihäiriö keltarauhashormoonilla asia korjaantu.Varaa lääkäriltä aika.
 
"..."
Mulla oli kerran menkat myöhässä varasin lääkärille ajan tehtiin raskaustesti joka oli negatiivinen.Taudin kuvaksi tais tulla hormoonihäiriö keltarauhashormoonilla asia korjaantu.Varaa lääkäriltä aika.
Aloittajalla on kuukautiset muutaman päivän myöhässä ja heti lääkäriin pitäisi mennä?

Hyvin voit vielä odotella, itsellä jäi kerran yhdet kuukautiset välistä kokonaan. Sen jälkeen ovat taas olleet säännölliset.
 

Yhteistyössä