Vihdoinkin on selvitetty kuka tiputti malesialaisen koneen alas: Allah

  • Viestiketjun aloittaja !!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti
"iina"
no mun mielest se vois ihan hyvi olla just noi.mut ei voi tietää. god on sama kaikessa ja se nyt ei vaan tykkää kaikest mitä ihmiset tekee. pitäs elää kunnolla. ja oikeest ihmiseen tulee pahoi henkii, jos ne edes ajattelee vääii juttuja, vaikk pettämine, se on iha sama tekeek sen mielessään vai oikeesti.yhtä paha juttu. onks ihan kaikki sit täynnä niit henkii?varmaa, no mussa niit ei ainakaa oo. ja jos on joku oikee, ni sitä saa ajatella, mut ei muita ollenkaa, kai te muistatte ne oikeet puolikkaat. ketää muuta ei sais ajatella tai edes kattoo.
 
"iina"
no mä taas toistan itteeni, mut ku tajuuks kukaa yhtää mitää vai onks kaikki ihmiset tyhmii. no en mä oikeest nii ajattele, siis mä vasta tyhmä oonki. siis mun mieski on paljo fiksumpi ku mä, mut silti se tekee tyhmii juttui, no ehk se tekeeki oikein, se säätö on sen oikee puolikas, mut kuka sitte vois olla mun. ja missä se on, siis miten mä löydän sen oikeen?
 
"iina"
siis ois kiva tietää ett rakastaaks mua ikinä kukaa iha oikeesti vai haluuksne vaan jotai muuta, siis se oikeesti on elämän tarkotus ett rakastaa ja tulla rakastetuks, kukahan fiksu sen sanonnankeksi, ei oo mitään muuta tärkeempää.
 
"iina"
no mut eihän se nyt kai voi olla mun oikee puolikas vai voisko se olla. kai se voi olla kuka vaan maailmas, mut emmätiedä rakastanks mä sitä, siis ei se tee kaikkee oikein se on tehny tosi paljon väärii juttuja. osaisinks mä neuvoo sitä tekeen oikein, jos se siis kuuntelis mua ja mä sanoinkin siitä aika pahasti facessa jollekin, mut mun mielest se ansaitsi sen, kosk se ei auta mua mitenkää. siis ykskää mun mies ei saa tehtyy mitää. tekiskö ne jotai jos mä oikeen kovasti sitä toivoisin.
 

Yhteistyössä