Voisitko tervehtiä naapureitasi?

  • Viestiketjun aloittaja Suositteletko?
  • Ensimmäinen viesti
Moiccelis koiccelis
Tervehdin kaikkia. Moni ei vastaa tervehdykseeni mutta olen jatkanut siitä huolimatta. Katsotaan jos saan vielä vastauksia näiltä juroimmilta tapauksilta.
 
joitain joo
Kyllä mä nykyään ainakin osaa tervehdin. Nuorena kun lapset oli pieniä ei paljoa kiinnostanut muiden utelut ja ei muutenkaan kiinnostanut niiden jutut. Enpä ole velvoittanut tytöiltänikään tervehtimistä ja ne tervehtii jos siltä tuntuu. Jos meidän rapussa on jotain 40 asuntoa niin ehkä puolia mä tervehdin. Samassa kerroksessa on 3 asuntoa joissa asuvia en tervehdi ja hissiin jos osutaan samaan aikaan ei puhuta koskaan mitään. Vaihtuu asukitkin joten en ole edes tietoinen keitä asuu. Me olleen varmaan melkein ainoista jotka moikkaa meidän talon sekopäisiä juoppoja.
 
tyjfe
Moikkaan niitä joille moikkaaminen riittää. Mt-ongelmaista takertujaa en moikkaa enää, koska hänestä ei pääse eroon hyvällä eikä pahalla. Lähtee seuraamaan ja hölöttämään omia asioitaan (seuraa perässä roskien viennin, kauppareissun, kerran jopa työmatkan bussissa). Naapurin miestä en myöskään moikkaa enää koska kokee sen mahdollisuudeksi alkaa flirttailla ja ehdotella.
 
"aikuiset" ihmiset
En enää useinkaan. Kukaan ei moikkaa takasin. Mulkasevat vaan vihasesti. Nykyään siis "vain" hymyilen. Voisi lopettaa senkin, naapurini ovat kiusaajia (nyt en puhu heippaamattomuudesta).
 
Nap
Tervehdin naapureita, ja oikeastaan kaikkia jotka tulee pihassa/rappukäytävässä vastaan, eli naapureiden lisäksi myös heidän vieraat, siivoojan ja huoltomiehet.

Usein tulee jopa jäätyä pihalle turisemaan naapureiden kanssa, jos ei satu kiire minnekään olemaan.
 
jkjkh
Täällä okt-alueella on tapana moikata koko naapurustoa. :) Joskus muinoin kerrostalossa jonkun aikaa asuessamme muistan, että jopa seinänaapuri jätti usein tervehtimättä. Oli tosi outo fiilis, kun käveli vaan käytävässä ohi sanomatta sanaakaan :(
 

Yhteistyössä