Kuinka paljon ihminen voi hiota?

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Mä hikoilen koko ajan aivan märkänä vaikka oon vaan paikallani. Erityisesti hikoilee päänahka, pää on hikipuroja täynnä. Hikoileminen lisääntyy n. satakertaiseksi jos erehtyy liikahtamaan.
Eilen yöllä tuskastuin hiuksiiniki ja pätkääsin ne olkapää pituiseksi ja ohennussaksilla vielä ohentelin. Hiukset oliki melkeen puoliselkään jo et sai noita pätkäästäkki. Pikkuusen helpotti mutta ei paljo. Kaljuksikaan ei viitti leikata, vois näyttää aika hassulta valkoonen hiuspohja ja ruskettunu naama :LOL:
 
Itehän voin nauraa teille pitkähiuksisille joilla paksu tukka, mulla on molemmat sivut kaljuina ja päällä leveä keesi jonka vedän ponnarilla kokonaan kiinni :D hahahah, eipä ainakaan pää hikoa! ;)

Koitappas tehä joku rankalainen letti tms, ei ainakaan niskaa hiostais :) Ja löysät vaatteet, varsinkin paita, että ilma kiertää hyvin. Kannattaa vaan muistaa juoda todella paljon kun hikoaa, itse en juurikaan hikoile, mutta lasten kanssa ulkoillessa jo menee 1,5l vesipullo, vaikka käydään sisälläkin juomassa :)
 
vieras-
Täällä toinen hikoilija, ei puhettakaan että pysyisi kuivana jos nostan vaikka vaan pikkurillin. Onneksi meillä sisällä on ilmastointilaite mutta auta armias kun lähdetään lasten kanssa ulos, jo hanat aukee päässä.
 

Yhteistyössä