Olen täällä jumissa.

  • Viestiketjun aloittaja kaks plussan addu
  • Ensimmäinen viesti
kaks plussan addu
Huomaan viettäväni kaksplussan Mitäs nyt -palstalla useita tunteja päivässä äitiyslomalla. Tuntuu etten pääse tästä kohta enää irti :D Kohtalotovereita? Pääseekö tästä eroon muuten kuin synnyttämällä? :DDD
 
kaks plussan addu
Olen täällä vieläkin, olen ollut jo 3 tuntia tänään. Pohdittiin miehen kanssa, että laitetaan modeemi kiinni kohta ja viedään pois kämpästä. Tervehdys vain kohtalotoverit :D Järvikin löytyis kyllä läheltä ja kännykässä ei ole nettiä. Vois mennäkin järvelle...
 
"Sirkkeli"
Mulla vähän sama ongelma on nyt ku lomalla. Harkitsin jo että laitan koneen virtapiuhan miehen autoon ni joutuu päivät tekemään jotain oikeaa :kieh:
No tässähän oli mulle hyvä idea. Laittaisin aina kaikki piuhat tyttären mukana matkoille, leireillle, isälleen jne., niin saisin ihan hemmetisti aikaiseksi. Saisin varmaan nukuttuakin ihmisten aikaan, enkä vasta aamuviideltä kömpis sänkyyn... Kiitos ideasta sinä fiksu nainen!
 
"Sirkkeli"
Ja joo, mun lapsi on kohta 15-vuotias, että silleen. Onhan tässä jokunen vuosi vierähtänyt tällä palstalla. Aloitin kyllä Vauvan Aihe vapaa-puolella tämän istuntouran.
 

Yhteistyössä