Mitä tehdä aggressiiviselle kissalle? Henki pois?

  • Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
hmph
Me ollaan törmätty aika usein tuossa meidän jokapäiväisen lenkkireitin varrella yhteen tosi aggressiiviseen kissaan. Se uhkaa käydä koirani päälle jatkuvasti. Se seuraa aika pitkään meidän perässä ja uhoaa (murisee, pörhistelee, sähisee, häntä kaarella ja selkä kaarella).
Minua pelottaa, että joku päivä se oikeasti hyökkää päälle.

Olen monesti joutunut kävelemään keppi käsissä ja valmiina huitaisemaan sitä kissaa, jos se tulee yhtään lähemmäs.
 
"heip"
Puolustaa varmasti reviiriään. Mutta voin kertoa, että keinot on vähissä, jos kissa tulee oikeasti päälle. Minulle kävi kerran niin ihan yllättäin. Istuin lattialla kissa teki juuri sinun mainitsemasi asiat ja hyppäsi sen jälkeen mun päälle, tarttui hampailla käsivarteen ja kynsi kasvoja, sain oikeasti "taistella" vastaan, että sain kissan irti itsestäni. Lemmikki oli saanut rakkautta ja hyvää hoitoa, viihtyi sylissä ja oli rauhallinen luonne siihenasti, mutta kissanpennun muutto samaan kotiin laukaisi tämän reaktion ilmeisesti. Tuntui tosi hurjalta, koska olen aina ollut "kissa ihminen", enkä voinut uskoa että oma lemmikki/kissa ylipäätään kävisi ihmiseen noin kiinni. Joten jos ette tiedä kenen kissa on, niin lenkkeilisin muualla, jos omistaja tiedossa kannattaa ehkä hänelle kertoa asiasta.
 
hmph
[QUOTE="wieras";30119623]Vaihdatte reittiä? Kissa puolustaa reviiriään viholliseltaan.[/QUOTE]

Vaikea vaihtaa reittiä, kun se kyttää joka suunnat kun me tästä kotoa lähdemme. Ja käy paskomassa meidän pihaan.
Eikä mitään havaintoa, että kenen mirri se on. : / Siltä on kohta nirri pois.
 
eimuutaki alat sähistä ja rähistä kissalle ja potkit kauemmas. eiköhän se kohta ala pysyä kaukana. kissathan EI oikeasti kiinny ihmiseen paskan vertaa, joskus oikeen säälittää kissaihmiset, miten ne luulee, kuinka heidän kissat heistä tykkää :D käyttäävät vaan hyväkseen saadakseen ruokaa ja mukavalta tuntuvaa rapsutusta
 
vvv..
Häkitä se. Varmaa jostai löytöelinkodista tai eläinsuojeluyhdistykseltä vois saada lainaankin jonki sellasen häkin.
Ja toimitat sit kissan heille.

Ota kissasta kuva, laittele lähialueen taloyhtiöihin, ilmotustauluille, valotolppiin ilmoitus et Kenen kissa???!! Pitäkää sisällä, käyttäytyy todella aggressiivisesti!

Ota kuva, ja levitä facessa.

Osta sellasta kissa karkitetta (tosin samat aineet taitaa olla koirillekin)...
Ja sitruunan ja appelsiinin kuoria voi levittää, niitä kissat kuulemma karttaa
 

Yhteistyössä