Miten jaksatte olla suhteessa suomalaisen miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Ellu tässä hei!
  • Ensimmäinen viesti
Ellu tässä hei!
Mulla on erittäin huonoja kokemuksia täkäläisistä miehistä. Useilla on aivan liian suuri ego ja luulevat naisen olevan heistä kiinnostuneita jos erehtyy tuijottamaan vähäks aikaa. Itse olen katsonut miehiä joskus ihan vaan sen takia kun ovat ärsyttäneet olemuksellaan niin paljon, en kiinnostuksesta. Seuraavien asioiden takia halveksin täkäläisiä miehiä ja kiinnostukseni menettänyt heihin kokonaan. Omien kokemusten sekä lähipiirin kokemusten perusteella.

1) vanhanaikaisia ja helposti tuomitsevia
2) Narsisteja ja toisen hyväksikäyttäjiä
3) luottaa ei voi yhtään
4) mustasukkaisia ja eristävät ystävistä
5) Alkoholi
6) epäilevät toista aiheetta jopa vainoharhaisesti
7) eivät kestä paineita
 
Pin
1) vanhanaikaisia ja helposti tuomitsevia: Ei todellakaan, toppuuttelee välillä minua, kun olen se tuomitsevampi ihminen meistä.
2) Narsisteja ja toisen hyväksikäyttäjiä: Narsistiksi sanominen on muodikasta, mutta älä nyt silti sitä viljele. Jotenkin noloa kun ihmiset käyttävät tuota sanaa johonkin epämiellyttävään ihmiseen. :D
3) luottaa ei voi yhtään: Voi luottaa
4) mustasukkaisia ja eristävät ystävistä: Ei tippaakaan mustasukkanen ja ennemminkin kehottaa kutsumaan enempi kavereita kylään ja menemään niiden kanssa enemmän
5) Alkoholi: Aika vähäistä käyttöä
6) epäilevät toista aiheetta jopa vainoharhaisesti: En muista yhtäkään tapausta
7) eivät kestä paineita: Kestää ihmeen paljon paineita, liikaakin. Pää kestää enemmän mitä keho ja siitä kyllä "jää kiinni" välillä.
 
"metsäkeiju"
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu tässä hei!;30120477:
Mulla on erittäin huonoja kokemuksia täkäläisistä miehistä. Useilla on aivan liian suuri ego ja luulevat naisen olevan heistä kiinnostuneita jos erehtyy tuijottamaan vähäks aikaa. Itse olen katsonut miehiä joskus ihan vaan sen takia kun ovat ärsyttäneet olemuksellaan niin paljon, en kiinnostuksesta. Seuraavien asioiden takia halveksin täkäläisiä miehiä ja kiinnostukseni menettänyt heihin kokonaan. Omien kokemusten sekä lähipiirin kokemusten perusteella.

1) vanhanaikaisia ja helposti tuomitsevia
2) Narsisteja ja toisen hyväksikäyttäjiä
3) luottaa ei voi yhtään
4) mustasukkaisia ja eristävät ystävistä
5) Alkoholi
6) epäilevät toista aiheetta jopa vainoharhaisesti
7) eivät kestä paineita
Kai tiesit, että on rikollista väittää jollakin kansanryhmittymällä olevan synnynnäisiä, negatiivisia etnisiä ominaisuuksia?

Oma mieheni on ihana, suomalainen metsäläinen, myös herkkä romantikko joka tuo vaimolleen punaisia ruusuja ilman sen kummempaa syytä kuin hellyyden puuska. Hän ei käytä lainkaan alkoholia mutta on korkeasti koulutetussa miehisessä työssä, metsästää, kalastaa ja kerää marjoja. Lapsia hän rakastaa yli kaiken eikä häpeä osoittaa hellyyttä meille kaikille myös julkisesti. Kuulemma ei ole miehisyys siitä kiinni :). Minut hän asettaa aina itsensä edelle ja yläpuolelle, huolehtii hyvinvoinnistani, koska "Kun äiti/vaimo voi hyvin, koko perhe voi hyvin".

Sellanen psykologinen juttu AP:lle että: Ihmismieli toimii niin, että se havainnoi ensisijaisesti sellaiset asiat, jotka vahvistavat omia jo olemassa olevia mielipiteitä ja käsityksiä. Tuttavapiirisi miehet eivät varmasti ole kaikki absoliittusesti noin kauheita, vaan sinä näet heissä erityisesti ne piirteet, joita et arvosta. Muu jää helposti vähemmälle huomiolle.
 
1) vanhanaikaisia ja helposti tuomitsevia; Ei todellakaan ole, avarakatseinen ja kiltti, ei tekis kärpäsellekään pahaa.
2) Narsisteja ja toisen hyväksikäyttäjiä: Niin täysin vastakohta ettei jaksa edes kommentoida :D
3) luottaa ei voi yhtään: Voi luottaa, naisessa on vika jos kehittelee päässään jotain pettämis skenaarioita.
4) mustasukkaisia ja eristävät ystävistä: Mustasukkainen vähän mutta ei silleen hallitsevasti tms.
5) Alkoholi: Monesti on vesilinjalla koko illan
6) epäilevät toista aiheetta jopa vainoharhaisesti: Höpö höpö!
7) eivät kestä paineita: Todellakin kestää ja hoitaa velvollisuutensa todella tunnollisesti
 
"vaemo"
Mulla on ihana suomalainen mies. Hyvä isä ja puoliso. Ei tuomitse, ajattelee meitä ennen itseään. Ilman tätä miestäkin haluaisin rinnalleni suomalaisen miehen. Vaikka puhun kohtalaisen hyvin muitakin kieliä, niin haluan tulla suhteessani täysin ymmärretyksi äidinkielelläni.
 
Majestic
Harmi ap että olet idioottimagneetti, mutta yleensä kaltaiset kaltaisensa löytää.

Jaksan olla suomalaisen miehen kanssa, koska osasin rakastua oikeanlaiseen mieheen ja voi, että kun se mussukka vaan on kiva suomalaiseksi mieheksi :)
 
Ellu tässä hei!
[QUOTE="metsäkeiju";30120573]Kai tiesit, että on rikollista väittää jollakin kansanryhmittymällä olevan synnynnäisiä, negatiivisia etnisiä ominaisuuksia?

Oma mieheni on ihana, suomalainen metsäläinen, myös herkkä romantikko joka tuo vaimolleen punaisia ruusuja ilman sen kummempaa syytä kuin hellyyden puuska. Hän ei käytä lainkaan alkoholia mutta on korkeasti koulutetussa miehisessä työssä, metsästää, kalastaa ja kerää marjoja. Lapsia hän rakastaa yli kaiken eikä häpeä osoittaa hellyyttä meille kaikille myös julkisesti. Kuulemma ei ole miehisyys siitä kiinni :). Minut hän asettaa aina itsensä edelle ja yläpuolelle, huolehtii hyvinvoinnistani, koska "Kun äiti/vaimo voi hyvin, koko perhe voi hyvin".

Sellanen psykologinen juttu AP:lle että: Ihmismieli toimii niin, että se havainnoi ensisijaisesti sellaiset asiat, jotka vahvistavat omia jo olemassa olevia mielipiteitä ja käsityksiä. Tuttavapiirisi miehet eivät varmasti ole kaikki absoliittusesti noin kauheita, vaan sinä näet heissä erityisesti ne piirteet, joita et arvosta. Muu jää helposti vähemmälle huomiolle.[/QUOTE]

En ole missään vaiheessa sanonut että kaikki suomalaiset miehet olisi jotenkin huonoja. Väärin perustein toista syyttäminen on myös väärin. Mun henk. koht. kokemukset tulee vaan muutamista suomalaisista miehistä mutta ovat sitäkin rankempia. Olen viettänyt paljon aikaa ulkomailla. Kunnollisia miehiä ylipäätään ei ole enää paljon.
 

Yhteistyössä